[Algemeen] Feature Request

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    N-Code is het bedrijf van Jorrit, de maker/beheerder van de site.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Mogelijk/onmogelijk?

NEGEER ME NIET! Ik ben die sterren ook nog niet vergeten hoor! :mad:

:+

3. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Ja is mogelijk, bijvoorbeeld als de video via xml wordt ingeladen in de player iig. Dan kan je gewoon een titel meegeven en die ergens inladen in de flash player.
    Vergt wel wat werk, maar kan zeker wel. Of xbw het doet weet ik niet.

Deze flashplayer doet het iets anders volgens mij:

<noparse><embed src='http://archief.xboxworld.nl/flash/mediaplayer.swf?v=4.4' height='379' width='640' allowscriptaccess='always' allowfullscreen='true' flashvars='stretching=fill&description=Assassin's%20Creed%202&streamer=lighttpd&type=lighttpd&logo=http%3A%2F%2Fwww.xboxworld.nl%2Fimages%2Fflashoverlay.png&title=Assassin's%20Creed%20II%20'E3%2009'%20trailer&linktarget=_self&file=http%3A%2F%2Fmedia.xboxworld.nl%2Fmovies%2Fassassinscreed_e309trailer.flv&state=PAUSED&plugins=viral-1'/></noparse>

Dat moet je dan in de player opvragen en in een dynamisch veld plaatsen.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe staat het met het idee over het belachelijke sterrensysteem van Dulle (koop toch een HP game dus dit mag ik zeggen ;)) of het geweldige Thanks button idee van moi. :+

Is alweer een maandje geleden en ik dacht er net aan.

5. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    We denken dat het wellicht verstandig is om even te wachten tot V4 van vBulletin. Anders hebben we straks een paar maanden zo'n thanks systeem of iets dergelijks en dan werkte het na de update niet meer..

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oke. Wist niet dat V4.0 al zo snel kwam.

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb al dagenlang het voornemen om dat wat beter uit te zoeken. :+ We hebben het er in het adminhok over gehad en wat eisen opgesteld waar zo'n dergelijk systeem aan moet voldoen. Probleem is alleen dat er niet veel beschikbaar is. Er was een mooie thank mod, maar die is niet compatible met onze Vbulletin versie. Daarnaast had ik nog een andere gevonden, maar die leek op het eerste gezicht niet zo geschikt voor wat het idee hier was. Dat wilde ik dus nog verder uitzoeken, maar de specificaties waren niet echt duidelijk.
    Daarnaast komt V4 er inderdaad aan. Binnenkort, maar een exacte releasedate er is er nog niet (hij is uitgesteld, want hij had er al moeten zijn).

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Waarom zou je eigenlijk een sterrensysteem (of iets dergelijks) willen?

9. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Geen sterrensysteem, ratings bevorderen e-peen. Op verzoek enkel een Thank-button, omdat mensen toch graag iemand willen bedanken, maar posts met enkel "dankjewel" eigenlijk off-topic zijn. Als je een knop daarvoor hebt, ga je geen post typen en zoiets zou handig kunnen zijn in bijv. het Koopjestopic.
    Daarnaast als je makkelijk kunt bedanken, doe je dat sneller en dankbaarheid motiveert mensen om vaker behulpzaam te zijn. Dat was het idee, maar vergeet niet dat het nog slechts een brainstorm is.

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Oké, dat klinkt niet verkeerd. Ik denk niet dat het de off-topic posts gaat voorkomen of verminderen. Het is echter wel handig voor andere mensen om in één oogopslag te kunnen zien hoe vaak iemand bedankt is.

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    wut? Een thanks systeem niet dan?
    Sterren verpesten minder de layout dan dat je een hele lijst met namen ziet die iemand hebben bedankt.

Maar goed, als jullie blijkbaar voor het slechte idee willen gaan. :'-( Ik heb mijn argumenten inmiddels wel gegeven.

12. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    De vraag is daarom ook: Is er ook een Thanks-button die anoniem is? :+ Maar post-rating hack is sowieso geen optie, want die is dus niet compatible. Het zijn allemaal mooie ideeën, maar er is niet veel beschikbaar.

13. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Je zou ook gewoon één ster kunnen toevoegen die verandert qua kleur. Dus zegmaar, 0-10 keer bedankt is brons, 10-20 is zilver 20-xx is goud etc :+.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    En dat als je je muis over de ster houdt dat je dan te zien krijgt hoeveel bedankjes ie heeft gekregen. :9
    Wat natuurlijk ook weer niet mogelijk is met dit stomme vBulletin. :mad:

En Matrixje ga eens werken en mijn idee over die filmpjes. :p Gerjan heeft al gezegd dat het mogelijk is.

15. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat moet je niet aan mij vragen. Jorrit heeft een draak van een html code geschreven om XBW video's te embedden. Ik heb geen idee hoe ik tekst op een video kan printen. Ik ben niet zo wizzard met html, ik heb de wingardium leviósa nog niet eens onder de knie. :eek:

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Oeh, dan is het wel heul erg. :eek:

Mja, Jorrit moet dus die HTML code op een minder drakige manier herschrijven. :+

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Was alles maar zo makkelijk hè. ;)

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wat zou het leven dan opeens een stuk leuker zijn. :9

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ik durf het bijna niet te vragen ... maar grotere sigs weer een optie ;)

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik stem tegen, niet dat ik iets te zeggen heb hoor. :+ Ben nu aan dit gewend, en denk dat veel anderen dat ook zijn. Daarnaast nemen sigs waarin zowel tekst als een bar te vinden is, al best wat ruimte in beslag. Niet nog meer! :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina