1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Feature Request

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waar kan ik mijzelf inschrijven?O-)

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik zal eens vragen aan mijn collega's hoe het zit met de vacatures. :+

3. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, bedankt :)

Is er ook een leeftijd grens?

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Het 'lijkt' mij 16+.

5. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Laat maar zitten dan Willem =(

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Misschien moet XBW eens wat organiseren voor de leden. Denk aan een 'Review/preview van de maand'. Dan mogen de leden een review/preview maken over een betreffende game, sturen het in en de beste zal dan geplaatst worden op de frontpage. Eventueel een goodie opsturen als prijs mocht Mirik nog ergens een zooi goodies hebben. :+

7. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zou op zich best vet zijn. 1 Game per maand in deze tijd? Komen veel meer goede toppers uit!

8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Of we gaan met z'n allen een Xboxworld Magazine maken. :+

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Als iemand heel goed schrijft en met de mensen om kan gaan (wat niet zo héél moeilijk is via het internet) sluiten we natuurlijk niemand uit. Feit is echter wel dat er veel minder mensen van onder de 16 rondlopen die echt goed kunnen schrijven, dan mensen van bijvoorbeeld +/- 20. Zo vind ik dat Peter en Yaron echt veel betere stukjes dan mij schrijven, zit meer kennis in (je hebt meer meegemaakt), loopt wat soepeler en zit meer humor in (ook dat komt met de jaren, hoop ik dan maar :+ ).

Ik heb meerdere keren hiervoor een nieuwsitem geplaatst, en welgeteld nul reacties gehad. Misschien binnenkort nog eens proberen.

10. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wil niet opschepperig overkomen maar mijn Nederlands is niet slecht. Wil het niet beschrijven als prima.

Dan maar pech hebben.

Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik vind de Homepage niet echt wat je mooi noemt.

11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Maar dat waren voor de columns volgens mij toch? Maak een Review van de maand, en ik ga er een maken. :thumbs:

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha, dan schrijf ik ook maar eens m'n review af.
    Goed idee Fiasco. *thumbs up*
    En een XBW Magazine lijkt me echt vet, zoals jullie die vroeger hadden. Xbox Magazine..
    Hoe dope zou het zijn om daar bij in de redactie te zitten. En dan met een groepje naar de E3 of Tokyo Game Show.. *droomt verder*

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Je bedoelt dat ik iets op poten zet via waar mensen een review kunnen insturen, en deze review van de maand wordt? Wordt dan onder de aandacht gebracht / gepubliceerd. Hm, kan natuurlijk altijd. *spoedt zich naar redactieforum*

14. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jezus dat zou echt vet zijn. Gewoon als pers : Behind Closed Doors..

* Droomt *

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja, gewoon eerst een item op de frontpage maken dat jullie met een 'Review van de maand' komen. Redactie kiest eventueel een game uit? of de members mogen het zelf uitkiezen, maken een review en sturen het op. Je zou dan eventueel een topic op het forum kunnen maken met een poll en alle reviews, members mogen dan stemmen. Winnaar krijgt een plekje op de frontpage met z'n review. Zorgt ervoor dat de frontpage actiever wordt en je members aan het werk krijgt om een iets leuks te doen voor XBW. Weet niet hoe het zit met Mirik, maar mocht hij eventueel nog kleine goodies hebben of iets in die richting dan kan je eventueel nog een kleine prijs er aan vast binden. Of een ondertitel op het forum 'Reviewer van de maand'. :cool:

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Tja, het is natuurlijk een leuk idee, maar ik vraag me af hoe lang het levende blijft. Het schrijven van een review gebeurt dan toch ook weer niet 1,2,3 en op een gegeven moment houdt je alleen de fanatiekelingen over. Máár, het idee is zeker een poging waard. Wordt nog ff besproken. :)

17. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Fiasco zei net al dat hij in is, en ik doe ook zo wie zo mee :)

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd dat zie ik veel gebeuren op andere sites. Want nu zijn de FP en het forum 2 compleet andere werelden en dit zou ze dichter bij elkaar brengen. :)

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Is dat zo erg dan? Het is voor mij puur de vraag, want ik weet het antwoord niet. Wat zie jij er in het als het dichter bij elkaar komt?

20. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Van die reviews zie ik eerlijk gezegd ook wel zitten :eek: :)

Maar dan lijkt het me beter dat niet de members stemmen om voortrekken te verkomen

Laatst bewerkt: 7 sep 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina