1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Feature Request

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    De ABXY zijn door XBW zelf gemaakt, de rest komt van Xbox360achievements.org.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    (A)(A)(LS)cholver

nice :cool:

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Is het niet mogelijk om er voor te zorgen dat je een reply kan verwijderen die je net hebt gepost. Bijvoorbeeld binnen vijf minuten nadat je hebt gepost kan je je eigen reply verwijderen. Soms post ik wel eens wat en dan heb ik later zoiets van 'nevermind' en dan edit ik dat in NVM, maar dat is zo lame. Kan ik beter mijn reply verwijderen. Is dat mogelijk?

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik denk dat dat buiten onze mogelijkheden valt. Als je dat wilt, dan zou ik het als idee inbrengen bij de programmeurs van VBulletin.com. ;) Daarnaast zie ik de meerwaarde niet zo. Jij bent verantwoordelijk voor je uitspraken. Als je iets dom zegt, ja, dat is dan jammer. Het gebeurt niet zo vaak en voor die enkele keer willen wij wel een loze post deleten.

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik moet eerlijk zeggen dat het wel vaak gebeurd, ik zie dit toch een paar keer per dag. Maar dan vraag ik me af waarom je het dan überhaupt zou posten als je het een paar seconden later weer delete/edit. Er zijn er een aantal op het forum (ik noem maar geen namen) die het toch vrij vaak doen. Maja, zoals je al zegt, het is een kleine moeite om dit te verwijderen, maar dan nog vind ik het dom :+

7. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Eerst nadenken voor je wat typt? :+

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    En ach, als je *vnm tikt, wat dan? Mocht iemand vragen "waarom doe je dat?" kan je toch gewoon antwoorden dat je iets doms tikte of een post maakte die je achteraf niet zo verstandig lijkt. Neem aan dat mensen daar in vrede mee kunnen leven? :+

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet niet of het aan IGN ligt of aan XBW, maar met verschillende codes krijg ik vaak dezelfde filmpjes te zien
    Dit hoort de video review te zijn:
    [ign]14345839&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/103/1033047/forza3_vdr_100709_flvlowwide.flv[/ign]

Dit hoort de intro van de game te zijn
    [ign]14345839&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/102/1024310/forzamotorsport3_trl_introvideo_91409_flvlowwide.flv[/ign]

Ik wil Cat & Mouse helemaal niet posten! :+

Viel me ook al op in deze post. Krijg ik 3 keer een interview te zien, terwijl ik 3 keer wel de goede / een andere code heb gebruikt.

Ik weet dus niet waar het probleem ligt, maar ja. Het kan geen kwaad om het hier even te melden.

10. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb even de code aangepast, werken je filmpjes nu wel?

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nope, nog steeds ongevraagde interviews en stomme Cat & Mouse filmpjes. :9

12. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Ook als je de filmpjes opnieuw plaatst? :eek: In bovenstaande filmpjes staat nu namelijk deze code:

14345839&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/102/1024310/forzamotorsport3_trl_introvideo_91409_flvlowwide.flv

Deze werkt bijvoorbeeld wel:

[ign]14302494&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/102/1028365/tgs09_assassinscreed2_trl_trailer_92409_flvlowwide.flv[/ign]

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik kan ze wel opnieuw plaatsen, maar het zal weinig nut hebben, De codes kloppen namelijk gewoon.
    1. 14345839&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/103/1033047/forza3_vdr_100709_flvlowwide.flv
    2. 14345839&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/102/1024310/forzamotorsport3_trl_introvideo_91409_flvlowwide.flv
    1 hoort dus de Video review te zijn, en 2 de intro van de game (in de code staat ook netjes 'vdr' en introvideo, dus die kloppen nog.)

Maar om de een of andere reden komt hier het filmpje tevoorschijn met deze code:
    1. 14345839&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/103/1032982/forza3_gmp_catmouse_100709_flvlowwide.flv

Het is niet zo dat de code in mijn post veranderd wordt, hij laat gewoon de verkeerde zien. Hetzelfde bij die DJ Hero post waar ik naartoe linkte.
    Codes in de post kloppen, maar de filmpjes die tevoorschijn komen niet.

En het is inderdaad niet altijd, want zoals je laat zien met AC werkt het vaak/soms ook wel gewoon. Misschien dat het dus aan IGN ligt?
    I dunno... O-)

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Had ik vroeger ook altijd dan veranderd IGN het. Toen heb ik het maar opgegeven. ;)

15. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Is het eigenlijk zo dat bij je inschrijving je om je xbox tag word gevraagt?
    Want als dat niet zo is dan zou dat misschien wel handig zijn om toe te voegen, aangezien er steeds meer nieuwe mensen komen en die dan willen gamen maar hun game tag niet onder hun naam hebben staan.
    Gevolg, je moet alle pagina's afspeuren of je moet het vragen.

16. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Tijdens het registreren (stap 2, optionele informatie) kun je je gamertag invullen. Achteraf is het ook mogelijk door naar Gebruikersinstellingen => Profiel wijzigen te gaan.

17. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ok, maar toch zie ik genoeg mensen die dit niet doen en dat vind ik vervelend.

18. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    En in de bazaar is het ook wel makkelijk. Als iemand claimt iets niet van je te hebben ontvangen, wil ik wel even zien of hij het echt niet heeft zitten spelen ondertussen.

19. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Maar verplichten kan je het sowieso niet..

20. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Inderdaad want niet iedereen die op dit forum zit heeft een Xbox360 ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina