1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Feature Request

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wordt al besproken :)

Is de nieuwe vBulletin al uit dan? :+

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    De Beta. ;)
    En je hebt die nieuwe niet nodig. :+

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Er zaten voor ons wel een aantal eisen aan, maar daar was geen mod voor te vinden compatible met onze forumsoftware. Wij zijn geen programmeurs, dus we moeten het ook maar doen met wat anderen uitbrengen.

4. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Een optie om de 'Non-xbox hokken' over te slaan wanneer je zoekt naar nieuwe berichten op het forum. Houdt alles wat overzichtelijker voor de mensen die hier specifiek voor 'gaming' komen.

5. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Klinkt als een goed idee! Ik heb even gekeken in het admincontrol panel en ik heb het [search]hier[/search] toegevoegd.

6. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Is zeker niet mogelijk om het via Nieuwe Berichten werkend te krijgen? Als ik jouw link gebruik vraagt ie om een woord om te zoeken

7. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Maar alle subfora zijn toch al geordend op nieuwste berichten eerst? Dikgedrukt de threads die je nog niet gezien hebt.
    Voor echte softwaretoevoegingen, moet ik je toch verwijzen naar www.vbulletin.com.

8. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Kunnen we niet elke week een uurtje Gerjan's Glazen Bol thread houden? :+

9. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Daar werd het toch al voor gebruikt, dus waarom niet. :cool:

10. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
  11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Bij ledenlijst een zoekfunctie naar een bepaald lid. Net zoals als je een privebericht naar iemand stuurt, die functie werkt ideaal.

Weet niet of het wat is, maar ik zocht vanmiddag iemand en moest eerste de juiste pagina aan klikken voordat ik bij die ene persoon was.

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Die functie bestaat ook! :eek: Rechts zie je staan 'Zoeken naar leden' en dan kan je precies de naam intikken. En je kan ook Geavanceerd zoeken.

13. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Oh die zag ik niet eens staan, die zit zo weggedrukt in het groene. Weer wat geleerd naar 6+ jaar :)

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Je bent nooit te oud om te leren. ;)

15. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Waarom staat er in nieuws berichten op de frontpage altijd een heel stuk over de game, wat totaal niet relevant is voor het nieuws uit het stukje? (Zie screenshot)

En dan bedoel ik dus het deel onder het logo van Splintercell. Soms gaat het artikel hier wel verder, maar vaak ook niet. Dus soms lees ik voor jan lul het hele stuk terwijl het nergens op slaat.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Klopt, vaak staat er veel copy/paste informatie in... maar wij willen gewoon natuurlijk makkelijk het bericht kunnen lezen!

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik zal even toelichting geven op wat ik een zeer goede vraag vind! :)

Als er een klein nieuwtje over een spel gegeven wordt, bijvoorbeeld spel X ligt op datum Y in de winkels en een week daarvoor komt de demo, dán...
    ...plakken wij (de redacteuren) onder het logo informatie over het spel. Mocht je dus nog niets over het spel gelezen hebben, dan kan je direct verder lezen. Het voorbeeld dat je geeft laat ook goed zien dat een nieuws item vaak in vijf delen is opgesplitst.

1. Het nieuws
    2. Het logo
    3. Alinea informatie (1)
    4. Alinea informatie (2)
    5. Conclusie / afsluiting

Het is duidelijk dat jij dit door hebt, dus negen van de tien keer zal je enkel de eerste en de laatste alinea hoeven te lezen. Dan rest nog; waarom? Omdat wij van mening zijn dat 'algemene informatie' over het spel zo snel mogelijk aanwezig moet zijn, daarom plaatsen we het onder het eigenlijke nieuws.

18. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het idee dat sinds die nieuwe banners er zijn(Of in ieder geval sinds een paar dagen), XBW slomer is. Als ik een nieuw topic wil bekijken, blijft hij soms hangen. Heb met geen enkele andere site last ervan...

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Je bedoelt enkel het forum?

Er is en wordt niet gesleuteld aan de site of het forum, óf de servers daarvan. Heb je nog steeds problemen?

20. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, alleen op het forum. Het gebeurt niet heel vaak, maar viel me gewoon op. Misschien dat het aan Opera ligt:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina