1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Feature Request

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb er oprecht overheen gelezen. Om erop in te gaan: Ik denk dat het via een omweg wel kan, maar ik acht het niet wenselijk. Ik krijg geregeld pm's van leden die vragen waarom ze niet kunnen posten. Vervolgens blijkt dan dat ze niet op hun activeringse-mail hebben gereageerd.
    Ik verwacht dat deze maatregel precies hetzelfde effect heeft. Nieuwe leden die de voorwaarden niet (goed) lezen en vervolgens denken dat er wat mis is met als oplossing: Nieuwe account aanmaken. Werkt het weer niet? Dan vallen ze de crew ermee lastig.
    Daarnaast lijkt het me ook vervelend als nieuwe leden willekeurig gaan spammen om maar threads aan te kunnen maken.

Kortom, ik vermoed dat het meer moeite kost dan wat we ermee besparen. Iedereen is hier welkom om threads te openen. Wij beoordelen vervolgens wel of het gegrond is. :+

2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Edit: Ik wilde net de oplossing posten maar ik zie dat het al gefixed is :+

Dubbeledit: Nee wacht toch niet 8) wat?

Ah, ik zie dat de Alan Wake ad wel goed staat.
    Maar wat ik eruit opmaak, (of in ieder geval hoe ik het zou oplossen) is een "div" om de ad heen plaatsen en deze laten centreren met een margin. Hij wordt nu namelijk nergens specifiek naar het midden gezet. Ik zie alleen hier en daar een text-align rondzweven die maar op sommige browsers werken.

Laatst bewerkt: 26 mei 2010
  3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Komt er een oranje lay out voor het forum? :cool:

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Kijk eens 2 pagina's terug...

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Maar volgens mij is daar niet serieus op gereageerd.. Niet dat het mij wat boeit :+

6. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    Ik heb een paar ideeën die ik even opsom omdat ik mij er echt aan erger, gericht op vooral het Xbox 360 Games forum.

Een apart gedeelte met al de "algemene" gamethreads in een apart forum
    Ik denk dat dat een hele opluchting zou zijn voor zowel de nieuwkomers als de bekende mensen. Zo zouden er twee fora's geopend kunnen worden. 1 met al de algemene threads en de ander met buitengewone vragen etc. Nu is het namelijk pagina's lang zoeken naar sommige games.

• De "upcoming games" en de "gereleasde games" van elkaar scheiden?
    Zo wordt de lijst een stuk overzichtelijker.

• Het stoppen met aanmaken van al die verschillende delen.
    Één algemeen topic over een game lijkt mij genoeg. Ik wordt namelijk zuur van al die deeltjes die het fora rijk is. Wat is het nut? Oude delen worden toch niet meer ingekeken en dezelfde vragen blijven toch terug komen.

• Het verwijderen of onzichtbaar maken van dubbele threads.
    Als ik door de games thread heen scroll zie ik 80% van de topica gesloten omdat er een vraag wordt gesteld over een game. Waarom kan dit niet verwijderd worden? Dit staat namelijk ongelooflijk slordig en is verwarrend voor mensen.

Ik bedoel staat dit niet een stuk mooier? Het zal in mijn ogen de kwaliteit van het forum erg goed doen.

Laatst bewerkt: 2 jun 2010
  7. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Klinkt interessant, maar ik vraag me nu af of nieuwe leden het gaan snappen, anders schieten we er nog niets mee op. Nu melden leden zich aan en nog voordat ze kijken hoe het hier geordend is, posten ze willekeurig een thread. Is dit dan wel intuïtief? Daarnaast vraag ik me af hoe levensvatbaar een "buitengewone vragen" forum is, want we hebben Xbox Games Help/Cheats niet zonder reden gesloten.
    Maar, ik vind het wel een interessant idee.

Ehm, ook wel interessant, maar moet weten of het het waard is.

Is al eerder voorgesteld, is ook uitgevoerd, maar het kan simpelweg niet. Hoe groter een thread, hoe groter de belasting voor de server. Kleinere topics maken het forum sneller. Daarom zijn we ook niet de enige die dit systeem hanteren.

Dat acht ik niet wenselijk. In die threads staan namelijk ook antwoorden en kunnen opduiken in een zoekactie. Ik vind het persoonlijk wel belangrijk dat bepaalde gesprekken nagezocht kunnen worden. Het is je archief.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Die gesloten topics moeten in een archief, of zoals op tweakers ergens onderaan worden gestopt.

9. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    Nou ja het was meer een suggestie/duw in de richting. Het zou leuk zijn als hiermee wat gedaan kon worden zodat het forum wat overzichtelijker wordt. Ik zoek me soms een bult naar sommige topica die via de zoekfunctie niet te vinden zijn omdat ze Just Cause of Far Cry heten. Een degelijke structuur zou mij en ik denk veel andere goed uit komen. Niet te vergeten dat nieuwkomers blijkbaar een ontzettend moeilijke taak hebben van het vinden van de juiste topics. Het iets meer specificeren lijkt mij geen overbodige luxe.

10. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    http://forum.xboxworld.nl/forumdisplay.php?f=60 Hier zie ik echter maar 1 gesloten thread en onderaan de pagina staan posts van een paar dagen terug. Dat is m.i. goed te doen. Je zou het wat verder kunnen specificeren met de scheiding van released/unreleased, maar is dat het handigste criterium? Ik weet het niet, ik brainstorm nu. ;)

11. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    Nou het zijn eigenlijk de pagina's die erna komen. + de overige vragen die er tussen staan zoals de Game-mania thread, etc.

De games op categorie scheiden zou ook een verademing zijn, maar ik weet niet of dat de juiste manier is.

Laatst bewerkt: 2 jun 2010
  12. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Ik kom nooit verder dan pagina 1, als ik een ouder topic zoek gebruik ik de zoekfunctie wel. Zoveel game titels zijn er niet die problemen van de zoekfunctie maken, alleen Just Cause en Far Cry.

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ik wil graag deze:

smile toegevoegd zien worden aan de collectie

14. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Welke emotie moet het eigenlijk voorstellen?

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Een mannetje dat huilt van het lachen.

16. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind hem maar vaag en lelijk :+

17. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    dit ja

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Er is daar ook een andere voor ergens... die vind ik IMO wel iets duidelijker, ff zoeken.

19. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vind dan toch de duidelijkste: :lol: Of ben ik te weinig genuanceerd?

20. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    [​IMG] = :') ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina