[Algemeen] Feature Request

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Hey thanks, nooit opgemerkt. Ik heb nu een betere:)

2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Mogen wij users niet een design maken die als optie wordt ingesteld net als de andere skins van vbulletin? Dat zou best tof zijn :cool:

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wedden dat iedereen die van Killaz gaat gebruiken:+

oke, behalve Furr dan.

4. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    Ik bedoel eerder gezamelijk :+

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    [​IMG] ownt :F: echt wel hard. Ik zeg doen!

6. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik zeg ook doen!(vu)

7. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zeg niet doen.

8. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik vind de huidige beter. Die andere is echt een ''slap'':F:

9. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    De huidige zegt echt zoooveel meer. Duh!

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kunnen we niet iets van een ratings systeem krijgen ofzo..
    Dat als iemand teveel negatieve beoordelingen gekregen heeft, de mods hier een melding van krijgen en deze dan gewoon perma banned worden.

Denk dat jullie zelf ook wel weten voor wie deze van toepassing zou zijn.

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Is al vele malen voorgesteld en ik denk zelfs ooit gebruikt geweest en de conclusie was dat het te fraude gevoelig was.

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat weet ik, alleen tegenwoordig lopen er echt achterlijk veel "troll" figuren rond waardoor iedereen daar weer een 'grappige' opmerking moet maken waardoor het een teringzooi word hier8)

13. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie denken dus dat er teveel samenzweringen komen? Ik denk dat het juist goed te controleren is. Stel dat iemand heel veel waarschuwingen krijgt, dan kijkt de admin naar zijn posts. Zit er niks vreemds bij, dan hoeft er ook niks te gebeuren... Lijkt mij dan

14. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Het hoeft toch niet zo te zijn dat wanneer iemand een slechte rating krijgt die persoon automatisch een ban krijgt. Lijkt me logisch dat de mods er eerst zelf over oordelen. En als je kan bijhouden wie er allemaal iemand beoordelen dat de fraudeurs misschien juist degene zijn die een ban krijgen?

Of denk ik nu te ingewikkeld? Ik heb geen verstand van hoe moeilijk het is om zoiets te programmeren.

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik zie geen reden waarom wij het bansysteem zouden moeten uitbreiden met ratings. Leden hebben sowieso al hun input via de Report-button. Meerdere reports van één post worden automatisch gegroepeerd, dus we zien het als veel leden iets niet door de beugel vinden kunnen. Daarnaast hebben wij echt wel zicht op wie zich op meer plekken misdraagt.

We gaan echter geen mensen bannen, omdat de community ze wegstemt. XBW is geen populariteitswedstrijd en in principe is iedereen hier welkom, tenzij iemand het huisreglement overtreedt. Helaas valt irritant zijn daar niet onder.

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Zo'n rep systeem vind ik altijd een beetje triest, gasten gaan er altijd (indirect) om smeken en dan krijg je ook weer van die "+rep!;)" posts die verder niks toevoegen. Als iemand iets nuttigs doet en er dan geen of weinig rep voor krijgt is het ook weer demotiverend.

Sowieso is het forum nu mooi schoon en rustig, met extra functies word het alleen maar een zooitje, imo.

17. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Nou, wie houd je tegen? Veranderen die regels! 8)

18. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je wel een punt. Zat vroeger op een forum waar een rep. systeem kwam, maar de helft van de topics waren gewoon ''Geef hier + rep''-topics..

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.961
    Waarom is het niet mogelijk om de titel van je topic in de Bazaar zelf te veranderen? Net wou ik een game erbij toevoegen, maar wou het ook in de titel hebben. Dan moet je; of een modje lastig vallen of je topic sluiten en een nieuwe openen. Zou toch veel makkelijker zijn als je gewoon de naam van je topic kan veranderen? Ken genoeg forums waar het wel gewoon kan, wat is de reden waarom het hier niet mogelijk is? Lijkt me echt veel makkelijker.

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    Dat moet toch wel verreweg de meest gestelde vraag zijn over de bazar :+ Maar dat is niet mogelijk omdat het niet per forumdeel is in te stellen. Misschien dat het wel in V4 kan (?).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina