1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Feature Request

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Kick, wordt dit nog aangepast?

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dit is toch al aangepast? Die knoppen zijn er niet meer. Jorrit heeft -als ik het me goed herinner- nog gezegd dat het niet meer mogelijk is via een directe link friends toe te voegen.

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mmh, niet gelezen. Maar goed, als het niet kan jammer dan.

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Misschien dat er wat anders onder kan staan?
    Compare games ofzo.. (noem maar wat geks :+)

5. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    Is het misschien niet leuk om vóór 1 Januari een soort van XBW Member of the Year verkiezing te houden? Dus iets soortgelijks als de Starmember.

Ik wacht mijn antwoord af.:b:

6. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
  7. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
  8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Leuk ik zal straks ook de lijst invullen (als ik tijd heb :+)

9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Titel zit er denk ik niet in. We zijn wat anders van plan. Fiasco en ik zijn momenteel namelijk enorm druk met het afronden van de gala voorbereidingen, het is nog even afwachten of we het allemaal op tijd rond krijgen maar er zit schot in de zaak. De locatie is geen probleem meer, die is geregeld. We hebben de Amsterdam ArenA gereserveerd voor een heerlijk avondje entertainment van de bovenste plank. Fiasco heeft de artiesten en de entertainment-hoek voor zijn rekening genomen. Zware klus, vergis je daar niet in. Voor verdere details daarover moet je daarom ook bij hem zijn, het enigste wat ik weet is dat de liefhebbers van gitaarmuziek in ieder geval Muse kunnen verwachten als support-act van een niet nader te noemen artiest. Dyonko komt trouwens wat plaatjes draaien, liet ie me net weten. De presentatie van het hele festijn zal in de handen liggen van niemand minder dan onze eigen Remco.

De afterparty vindt overigens plaats in de Green Hertog Jan Pub. Helaas is deze alleen toegankelijk voor award-winnaars, forum-leiding en natuurlijk de organisatoren. Vervoer voor de winnaars is ook geregeld, heb ik net te horen gekregen.

10. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, dat verzoek hebben we vorig jaar al afgewezen. HTML-ondertitels blijven gereserveerd om de crew en VIP's aan te duiden.

...om de grootste winnaar een plezier te doen?

11. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Nee. Mezelf, een aantal andere leden en die ene administrator uit Limburg :+

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Voor deze ene keer draai ik op gratis basis, heb er zelfs Pacha Ibiza voor afgezegd.

13. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Dat is sympathiek van je Dyonko, waar kom je dat tegenwoordig nog tegen :b:

Ohja, Dyonko en Remco hebben ook VIP-pasjes gekregen voor de afterparty. Zijn toch employees ^_^ Er zijn nog vacatures beschikbaar, details in de Pub :)

14. danysuri

danysuri Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nvm

Laatst bewerkt: 13 jan 2011
  15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wat?
    Volgens mij was je de enige die Xbox Live codes aanbied en dan nog eens meer dan 100 keer wat niet mag.

16. danysuri

danysuri Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FYI topic stamt uit 1 september 2009 en sindsdien niet verwijderd. Laat de rest maar over aan een moderator. _0/

Er zijn vast meer mensen met ongebruikte redeem codes op xbw dus er zal vast animo voor zijn. Een centrale topic waar je codes kan traden.
    Het is tenslotte een Xbox 360 gerelateerde forum.

17. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Is het mogelijk om de startpost van een topic met meerdere members te beheren en aan te passen?

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik kan de optie in het cp zo snel niet vinden. Ik weet dat het bij diverse sites wel mogelijk is maar ik heb geen idee of het ook een standaard optie is bij (deze) vBulletin.

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Je kan anders een gedeelde account aanmaken. Dan deel je het wachtwoord met een paar members.

Misschien kan een van de mods/admins dan die account even versneld toegang geven tot de mile. (want daar zal het om gaan? ;))

20. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Dat is een optie, zou dit mogelijk zijn?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina