1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Feature Request

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Precies, hoe mooi en goed het idee ook klinkt. Het succes van het gedeelte in de GM is omdat de meeste elkaar wel vertrouwen. Ik leen liever mijn game uit aan een Arti bijvoorbeeld dan aan iemand die meer dan 100 goede deals heeft die ik voor de rest niet 'ken'.

Zit heel soms nog wel eens op een ander forum en daar hebben ze ook een ruil gedeelte gemaakt voor iedereen. Nu is het forum nou zeker niet zo groot en actief als XBW maar je ziet daar al dat nog steeds alleen de actieve mensen met elkaar games willen lenen.

2. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Misschien dat de huidige staff met een leuk plan kan komen voor een Leen Topic dat wel goed werkt en overzichtelijk is? Ik ben benieuwd!

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Waarom willen jullie het huidige systeem eigenlijk aanpassen? Werkt het niet goed, zoals het nu werkt?

4. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Nahh het is te onoverzichtelijk. Pagina's terug lezen om te kijken wie wat nog heeft liggen, welke game gaat naar wie, wanneer komt die game terug etc. M'n games staan in de startpost, maar mensen zien ze pas als ik ze in het topic aanbied. Voor mij werkt het topic prima. Ik zoek wel even voor een leuke game en mensen lenen graag games aan me uit omdat ehh.. ja weet ik eigenlijk niet. Misschien heb ik een betrouwbaar gezicht :+ anyway, het gaat ook om andere members die wel eens een game willen lenen. Voor hen moet het ook makkelijk worden.

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Één thread dat op één centraal account wordt bijgehouden, onder strenge voorwaarden, waar 3 man toestemming tot hebben. Of is dat idee opeens niet goed genoeg meer? Want vorige week was dat nog het plan en een dag later was een apart forumdeel opeens de enige manier op het lenen te redden.

Of één thread waarin iedereen 1 post heeft en deze bijhoud. Dan wordt de rest via PM geregeld. Elke post kent dan bijvoorbeeld een format zoals dit:
    - Wat heb ik te leen.
    - Wat zoek ik.
    - Wat zijn mijn eventuele eisen m.b.t. het verzenden en de duur van het lenen.

Dan kan je met de zoekfunctie snel de posts doorzoeken en dan wordt elke offtopic post verwijderd om het overzichtelijk te houden.

Het gaat mij er in ieder geval om dat een apart forumdeel nog te vroeg is. Want als het dan verkeerd gaat dan moet je beseffen dat er ook direct het gevaar is dat dat het einde betekend van het lenen en dat willen we geen van allen hier.

6. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    1. Daar zitten natuurlijk ook haken en ogen aan dus vandaar een ander plan.

2. Dit lijkt me wel op zich wel wat, maar dan moet het inderdaad wel bijgehouden worden

3. Daar ging het ook niet meer echt om en ach, het einde van een leentopic of geen vooruitgang. Zoveel verschil zit er niet tussen toch?

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Het bijhouden is makkelijk te doen, 1 post per member is makkelijk te controleren en voor alle offtopic posts is er een report knop.

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Of iets zoals dit (iets naar beneden dan, zo'n dinges aanmaken waar Dulle het in titel/trailer/download heeft gemaakt) maken. En dan met 3 van die dingen: Naam member, gezocht en te leen. Simpel (in de zin van simpel om te bekijken, veel werk :+), netjes en ziet er goed uit.

9. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ik vind het systeem met één topic waar iedereen één post heeft die hij / zij zelf bijhoudt wel goed klinken. :) Dan is er ook geen gedoe met members die de startpost moeten bijhouden ofzo.

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Kan de vimeo player wat groter gemaakt worden? Bijvoorbeeld even groot als de youtube player. Hij is nu wel heel klein. Voorbeeld:

[vimeo]18779164[/vimeo]

[yt]JCiI2DDJBSo[/yt]

Laatst bewerkt: 20 jan 2011
  11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611

Forum XBW QR tag! :)

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hero :)

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Is de site van een klasgenoot van me!

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Wat kun je met zo een QR tag?

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Scannen, dan ga je daar gelijk heen of krijg je bv meer informatie.

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Fixed én hij is nu XBW groen.

De vorige afmetingen waren de standaardwaarden die Vimeo aanbood.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Huh?
    Wat bedoel je daarmee?
    Nog steeds blauw hier?

Verder, nice work.

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik bedoel de titel en de volumebalk. Die waren eerst blauw, nu groen. Bij mij in ieder geval wel. :eek:

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    O hier is het gewoon blauw.
    Nu dus wachten of het aan mij ligt of aan jou :+

20. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook niet. ;)

Topicstatus: