[Algemeen] Feature Request

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
  2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dat zou heeeeel handig zijn. Hoeven mensen ook niet meer te zeuren dat een startpost te lang is, het wordt gewoon allemaal verstopt onder verschillende tabbladen. :D

3. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Ik heb een probleem die mij al langer stoort. Als iemand namelijk een interne link stuurt naar een topic op XBW, moet ik opnieuw inloggen. Het is niet altijd maar vaak wel. Ligt dit aan de manier van links plaatsen of is dit een intern probleem in Vbulletin?

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Komt waarschijnlijk omdat je enkel cookies hebt voor xboxworld.nl of xbw.nl en de link net naar net naar diegene verwijst waar je niet ingelogd bent. Dat is toch altijd de reden bij mij als ik dat probleem heb (xboxworld.nl ftw!)

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Gebruikte eerst altijd forum.xbw.nl, maar omdat die links altijd naar xboxworld.nl gaan had ik hetzelfde probleem. Nu dus ook maar overgestapt (al komen reports wel nog op xbw.nl, fffuuuu :+)

6. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Haha true story. :D

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Over de wisselfora. Volgende week een Skyrim forum? Dat spel lijkt mij er beter voor geschikt dan Call of Duty, tbh.

8. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ja, anders wissel je om even om de week het wisselforum. 8)

9. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Snapte al sowieso niet waarom een battlefield + cod wisselforum is gekomen. Van GoW eigenlijk ook niet :+

Skyrim is way better

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Het wisselforum wordt gewoon te vaak ingezet. Dan heb je een wisselforum om een wisselforum te hebben.

Skyrim is serieus de ENIGE game die ik kan bedenken die een wisselforum kan gebruiken. Lullen over Battlefield 3 kan makkelijk in 1 topic. Wat je vorig jaar bv zag bij het Call of Duty wisselforum is dat men gewoon doelloos topics ging openen over killstreaks, classes, wapens, maps... Wat je dan krijgt is dat men gewoon doelloos gaat zeggen 'Ja ik speel met de M16 en hij speelt met de FAMAS'.

11. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad, CoD heeft eigenlijk alleen een SP en MP topic nodig, that's it.

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    We hebben anders een aardige periode geen wisselforum gehad en ik zie van Skyrim het nut niet in :)

13. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik snap dat jij dat irritant vindt, mij interesseren die killstreaks ook niets, maar er zijn veel mensen die dat wel tof vinden. Voor hen is het prettiger daar tijdens de hype overzichtelijk over te kunnen posten ipv één thread bij te houden die per dagdeel 10 pagina's groeit. Als mij die games niet interesseren, kom ik er gewoon niet en als ik wel iets wil weten, hoef ik niet meer een gigantisch topic door te bladeren.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Dat is waar ook.

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Serieus? Ik zie nu al topics over main story, sub quests, loot, dungeons, easter eggs, stats, characters... Topics voor veel ervaringen, ontdekkigen, vragen. Prima voor een subforum, omdat er zoveel variatie is. Dat is niet het geval bij Call of Duty denk ik! :) My 2 cents.

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Kzie niet in wat je over loot en gedoe wilt praten. Bij Diablo 3 misschien maar Skyrim. :p
    En veel dingen komen overeen en kun je mooi allemaal tegelijk lezen in 1 topic. Het wordt niet storend/onoverzichtelijk. En je kunt alsnog prima 2 topics hebben in het games gedeelte. Misschien met hoge uitzondering zelfs 3. Niet perse een apart wisselforum voor nodig.

Kzie meer nut als je ook echt een groot aantal pc users hebt met mod topics of zo.

17. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Kunnen er niet deze keer twee wissel fora komen? Skyrim is zoals Willem al zegt echt huge, daar valt écht veel over te vertellen en te sharen.

18. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Klik op de smiley in Cookie zijn post.

BF3 vervangen door CoD was niet het originele plan, maar doordat het BF3 forum nooit op gang is gekomen hebben we het uiteindelijk maar gedaan. Het was niet de moeite om nog een forum voor BF3 te houden voor die 3 à 4 threads.

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    Komt goed.

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Oh. :+ Vond het al zo raar dat de smiley in Board Express/Tapatalk, blauw is. 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina