Misschien wordt het juist tijd om XBW te promoten en nieuwe members aan te trekken ipv de oude members een nieuw speeltje te geven. Denk dat dat de beste manier is om het forum nieuw leven in te blazen. Ik denk ook dat de 'gevestigde' members steeds ouder worden en minder zin krijgen om echt moeite te doen om het forum leuk te houden, omdat iedereen toch andere hobby's of interesses krijgt of het op een andere manier drukker krijgt waardoor er minder tijd voor xbw beschikbaar is.
En "vroeger" waren er gewoon vettere topics dan nu. Al die peent shit was sowieso legendarisch. En verschillende games waren er. En er kwamen regelmatig nieuwe leuke topics bij. Nu is het alleen nog het 400e deel van een bestaand topic. Maar ik zeg: nieuwe members = nieuwe ideeën. Al weet ik niet hoe je een forum promoot. Misschien wat sponsors aantrekken en meer op beurzen aanwezig zijn en zo?
De frontpage lijkt iig alweer wat beter te gaan. Dus dat komt wel goed. Maar ik denk ook dat het te maken heeft met wat iemand al eerder zei: de lange levenscyclus van de Xbox 360. Ik heb me aangemeld bij dit forum om dingen te kunnen vragen over de Xbox 360 toen ie onlangs uit was gekomen. Bij de nieuwe xbox zal dit ongetwijfeld net zo zijn.
Laatst bewerkt: 25 okt 2012