1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Feature Request

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Het is ook gewoon om het forum nieuw leven in te blazen. De Green Mile is echt dood de laatste tijd, het nutteloze kan hier verandering in brengen. Als het fout gaat, dan gaat 'ie toch gewoon dicht? Ik zie het nut van dit behoudende gedoe niet.

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik denk dat het al een boel scheelt als je zegt dat er in het slowchat topic geen nieuwe delen worden aangemaakt, zodat niet iedereen spamt om 'bovenaan' te staan in de ranglijsten van de openingspost van het volgende topic. Ik denk ook dat Dyonko wel gelijk heeft, maar het Nutteloze topic is niet echt nieuw, dus daar blaas je ook geen nieuw leven het forum mee in.

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nee maar je ziet dat zelfs de 'gevestigde' members steeds minder posten , wellicht dat het nutteloze daar verandering in kan brengen.

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Misschien wordt het juist tijd om XBW te promoten en nieuwe members aan te trekken ipv de oude members een nieuw speeltje te geven. Denk dat dat de beste manier is om het forum nieuw leven in te blazen. Ik denk ook dat de 'gevestigde' members steeds ouder worden en minder zin krijgen om echt moeite te doen om het forum leuk te houden, omdat iedereen toch andere hobby's of interesses krijgt of het op een andere manier drukker krijgt waardoor er minder tijd voor xbw beschikbaar is.

En "vroeger" waren er gewoon vettere topics dan nu. Al die peent shit was sowieso legendarisch. En verschillende games waren er. En er kwamen regelmatig nieuwe leuke topics bij. Nu is het alleen nog het 400e deel van een bestaand topic. Maar ik zeg: nieuwe members = nieuwe ideeën. Al weet ik niet hoe je een forum promoot. Misschien wat sponsors aantrekken en meer op beurzen aanwezig zijn en zo?

De frontpage lijkt iig alweer wat beter te gaan. Dus dat komt wel goed. Maar ik denk ook dat het te maken heeft met wat iemand al eerder zei: de lange levenscyclus van de Xbox 360. Ik heb me aangemeld bij dit forum om dingen te kunnen vragen over de Xbox 360 toen ie onlangs uit was gekomen. Bij de nieuwe xbox zal dit ongetwijfeld net zo zijn.

Laatst bewerkt: 25 okt 2012
  5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Dat viel me ook gelijk op :+

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Denk ik ook, dan kun je weer een stortvloed nieuwe gebruikers verwachten

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Jup, maar daar moet je wel een slag maken hoor.
    Want dan gaan er gewoon flink wat nieuwe mensen online naar een forum zoeken.
    Gewoon een AdWords campagne er tegenaan gooien :+.

8. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Dan kom je toch ook uit bij inzet van de crew, en die is hier en daar soms ver te zoeken lijkt het wel. (de uitzonderingen uiteraard daargelaten :) )

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Kan een admin even kijken naar de forumrechten? Blijkbaar kunnen leden ook achter de schermen kijken.

10. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Ik snap wel wat hij bedoelde hoor. Ik heb inderdaad het gevoel dat de crew minder actief is op het (voor mij zichtbare gedeelte van: ) het forum dan bijvoorbeeld een jaar geleden het geval was. Wat er achter de schermen gebeurd weet ik niet, heb ik ook niets mee te maken, en daar oordeel ik dan ook niet over.

11. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Over die nieuwe prefixes: Mooie toevoeging, maar moet ik om ze te gebruiken een nieuw topic aanmaken in de bazaar? :+ Aangezien je zelf (nog steeds) geen topic titel kunt wijzigingen...

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Nee, ze zijn natuurlijk niet backwards compatible. Als het echt een hele belangrijke multi-thread is zouden wij het nog wel kunnen veranderen, maar dat zal ons vast weer 1000 pm's voor de meest simpele threads opleveren.
    Of we gaan het handmatig doen vanuit de mod/adminploeg voor de meest recente threads. Dat is nog even iets wat we moeten bepalen. :)

En blijkbaar snappen de mensen het systeem toch niet zo goed. 8)

13. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Volgens mij zijn er een aantal crewleden die ook voor de schermen taken hebben. Als je die minder ziet dan kun je er toch vanuit gaan dat ze of minder interesse hebben of geen tijd of geen zin?

Wat er allemaal achter de schermen gedaan wordt is me eerlijk gezegd een rotzorg. Ik zie er namelijk niet veel van terugkomen op het forum. Ja nu een paar prefixes die het de mods wat makkelijker moeten maken. Maar als dat het enige is wat eruit komt na maanden vergaderen, poepen, stinnen, nadenken en overleggen dan kunnen we wel concluderen dat het met de drukte, verantwoordelijkheden en taken wel wat meevalt achter die mystieke, mysterieuze schermen waar wij als leden der eenvoudige burgerij geen toegang tot hebben.

Het is en blijft volgens mij gewoon een geldkwestie dat het forum hier en daar gewoon niet veel verder vooruitkomt.

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Maanden vergaderen? Ik denk echt dat je een heel verkeerd beeld hebt, mijn beste. :+

15. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Er wordt overigens wel veel gepoept inderdaad.

16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Gaat ook wel een beetje rond de laatste tijd.

17. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Het was een "bij wijze van spreken" net zoals het poepen en stinnen. Al is dat voor mij natuurlijk ook gissen. :+

Het is volgens mij gewoon een geldkwestie.

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Lijkt me niet. Anders was er al lang een optie om te doneren, aangezien veel mensen al lang hebben aangegeven wel een donatie te willen doen. Denk dat het vooral tijd is, waar een tekort aan is.

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Mirik wil geen donatie knop.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Maar Bubbles, wat verwacht jij precies van Xboxworld dan? Het loopt toch allemaal z'n gangetje?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina