Hey, heeft iemand een idee waar ik een Vbox 2 Advanced zou kunnen kopen? Want ik heb wat rond gezocht, maar ik heb alleen via Ebay een gevonden vanuit Hong Kong. Weet iemand waar je er een in Nederland kan kopen??
Ik heb dit filmpje net met de spawn hd-720 opgenomen (ik speelde toen remote dus via mijn laptop) [yt]SKiBLQtNS-4[/yt]
Er zijn verschillende Dazzles hè... Zelf heb ik hier een Hauppage HD PVR en een Dazzle DVC100 (ook wel Dazzle Platinum genoemd). De Dazzle DVC100 is de duurste - nieuw destijds rond de €90 - en voor Dazzle kwaliteit heeft ie toch echt wel de mooiste. Hier een filmpje van m'n beste vriend waarmee ik samen met de Dazzles ben begonnen: [yt]S0tbc1eFtbg[/yt] De Dazzle DVC100 is bij Informatique te koop. De prijs is nog steeds €89 en dan krijg je een grijze versie, zelf heb ik destijds een zwarte ontvangen. Ik film niet vaak meer aangezien ik bijna nooit meer Call of Duty speel (om montages te maken). Ik ben niet van plan om mijn HD PVR te verkopen aangezien ik er bang voor ben dat ik er spijt van ga krijgen. En hij hoeft niet weg natuurlijk! Misschien dat ik er ooit nog iets van een serie wil gaan maken van FIFA video's of stuntvideo's van GTA. De Dazzle mag wel weg. Jammer genoeg vind ik geen koper dus ligt ie letterlijk stof te happen...
Hmm eigenlijk moeten we een prijs overzicht gaan maker. Er is namelijk een hoop te koop Kan je ook een raw filmpje tonen (dus native) want deze is geupscaled ?
Als ik nu aan het opnemen ben met de dazzle kan ik dan nog zien wat ik speel op de xbox want de kabeltjes moeten in de dazzle hoe zit dat dan ?
Die Roxio Game Capture lijkt mij wel wat. Ik speel wel op een monitor, dus heb VGA nodig, is dat mogelijk?
Kan je met dit ding, ook gewoon direct je externe HDD aansluiten op dat apparaat of moet hij speciaal aan de computer vast zitten om op te nemen?
Ah thanks, is er wel een game capture die gewoon met een externe HDD kan werken? Want mijn pc staat niet in de buurt van de tv en om alles nou te gaan verschuiven vind ik ook niet handig.
Nee, helaas nog niet (de spawn Hd werkt remote), maar die kan je niet meer kopen. Mogelijk komt de blitz cast nog met een streaming versie. Wel aangekondigd maar nooit verschenen