1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen]Game Capture & Game Montages [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 20 okt 2010.

1. Brammarb

Brammarb We All

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik dan bijvoorbeeld in de mediamarkt binnen sta waar moet ik dan naar vragen ? En verkoopt mediamarkt ook de dazzle.

2. halo3master3

halo3master3 If it moves kill it

Leuk Bevonden:
    0
    Pinnacle Dazzle Platinum werkt niet op windows 7 dus heb ik vmware geïnstalleerd met windows xp maar hij pakt em nog steeds niet iemand een oplossing??

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    is er een capture card waar je je xbox gewoon op 1080p kan laten staan of moet je altijd naar 720p/1080p zetten

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    er is nog geen capture card die 1080p kan opnemen (wel 1080i), de roxio ondersteund volgens mij wel 1080p maar neemt op in 480p (wel via component)

5. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja ik ga proberen een hdmi splitter met een hdmi naar mn tv en 1 hdmi naar component naar die roxio. werkt het niet gaat al die rommel retour mediamarkt

wil best opnemen in 480p/720p maar in 1080p blijven spelen

Laatst bewerkt: 29 mei 2011
  6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik heb trouwens gelezen dat je niet meer via hdmi je xbox kan capturen sinds een recente update ofzo? is dit waar?

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Geen idee heb ik nog niet getest ik zal het na vragen (via die splitter optie die jij wilt gat het volgens mij niet werken en moet je via component spelen)

8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja als je wilt graag..
    ik zat te kijken naar die blackmagic intensity pro.. er staat bij specificaties dat je niet in 1080p kan blijven spelen terwijl je opneemt in 720p/1080i maar uit gebruikers ervaringen lees ik dat het wel kan. dus ik zit te twijfelen om voor die te gaan. heeft iemand die toevallig hier?

edit: Fardo ik zie dat jij die shuttlehebt, heb je die met HDMI aangesloten? zo ja, kan je dan in je 1080p blijven spelen?

Laatst bewerkt: 1 jun 2011
  9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik zal mijn shuttle vrijdag even via hdmi aansluiten. Ik heb nu de Spawn HD aangesloten en ik speel dan op 720p ik zie het verschil tussen 1080p en 720p niet echt. ;) Als mijn studeer/game room af is dan heb ik de shuttle weer in gebruik.

Als je de shuttle op een laptop wilt aansluiten heb je wel een bakbeest nodig. 1080p opnemen betekend snelle pc en hdd in raid0 anders trekt je pc het niet ;)

Tevens heb je usb 3.0 nodig. Dit geldt ook voor interne HD kaarten.

Je kan inderdaad nog steeds met hdmi opnemen met de nieuwe update

Hmmm zo'n hdmi splitter kan mogelijk werken:

Iemand van oldskoolnl heeft nu de hauppauge colosus hd capture card gekocht en maakt nu ook game opnamens

[yt]wjLaCWubPdM[/yt]
    [yt]l764Hvi7J7Q[/yt]

Laatst bewerkt: 1 jun 2011
  10. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb besloten, vandaag toch maar de Roxio bestellen.
    Maar wat is de verwachtte levertijd uit de US? Want dat kan ik niet echt ergens vinden, en mijn cc is nog steeds te koop btw.

11. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Zijn ze opeens compleet uitverkocht hier in NL? Ik heb er zelf ook een tijdje geleden eentje gekocht online, maar volgens mij had ik mazzel aangezien ik ze nergens meer kan vinden of met een levertijd tijd van weken. 8)

Ik vind 'm trouwens wel een beetje tegenvallen. De kwaliteit is opzich niet slecht en de software is zeer uitgebreid. Maar het had wat beter kunnen zijn, zeker als het apparaat zelf stroom had gekregen om het te versterken. Want wat mij vooral ook stoort is de beeldkwaliteit op de TV zelf. Je merkt duidelijk signaalverlies en het opgenomen geluid is ook vaak totaal uit z'n fatsoen getrokken. Nu zou dit volgens Roxio ook aan m'n PC kunnen liggen, maar ik heb het nog niet kunnen oplossen.

Maar goed, het was om te proberen en ik denk dat ik toch ooit een PVR ga kopen. Hopelijk komt er binnenkort een nieuwe van Hauppage, want de update van het huidige model is er alleenmaar slechter op geworden. :+

12. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Geen idee, ik heb hem gewoon besteld op Deze site
    Volgensmij leveren die vanuit de vs.

13. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Aha, maar goed wel voor de volle mep. Ik heb er iets van 75 voor betaald.

14. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Nja, ik ben alleen vergeten m'n huisnummer intevullen bij het adres, zou dat veel uitmaken?

15. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Zover ik weet leveren ze bij de post op postcode+huisnummer, dus ik hoop voor je dat ze het niet zomaar opgeven en het retour afzender gaat.

P.S. Als het echt uit de VS komt heb je grote kans dat de Douane er nog tussenkomt he en dat zijn weer extra Euries. ;)

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ja, grote kans dat die dan weer retour gaat, tenzij je geluk hebt met de postbode.

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Roxio liggen er 2 van bij MM Amsterdam Arena, 99.95

18. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Op een of andere manier krijg ik dit bij de Roxio Game Capture:

Je hoort dat het geluid niet klopt. Het lijkt net of het geluidsniveau te hoog staat of zo, maar ik heb niks kunnen vinden.

19. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Nja, straks krijg ik toch een t&t nummer, dus dan kan ik op de verwachtte dag gewoon thuis blijven en als er dan een busjes ofzo van de post de straat in rijd, dan ga ik gewoon naar buiten met mijn factuur ofzo.

20. basvh10

basvh10 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er een mogelijk om op te nemen zonder een dichtbijzijnde pc?

Deel Deze Pagina