Je wilt HD opnemen? Ja Je hebt een HDTV met HDMI? Ja Je hebt een Xbox met HDMI en Component? Alleen component(die je in begin altijd bij nieuwe xbox krijgt ) Je hebt een PC? Duhhh Je hebt je PC niet in de buurt van je Xbox? Jhaa....5-6m
En ik neem aan dat het geen optie is om de xbox in de buurt van de PC te zetten of andersom? Want als dat niet lukt is het óf een lange kabel trekken wat ook veel ruis zal mee nemen of 1 van beide verplaatsen. De xbox sluit je via component op de Hauppauge aan, die heeft ook nog een component uit dus die stuurt het signaal weer door naar je tv. Dan is het nog met audio het zelfde en als laatste de USB in je computer/laptop en dan kun je capturen.
Hoe bedoel je een usb kabel van hauppauge naar PC?? http://www.freeimagehosting.net/uploads/22927dd82e.jpg (ik weet niet waarom je niet vai forum kujnt kijken )
Ik heb gister ff 2 uur zitten gamen en had wat clips en ik dacht ik maak er ff montage van. Opgenomen met dazzle platinumum dvc 100 Wat vinden jullie ervan? edit: watch in 360p dat is veel betere kwaliteit dan 480p weet ook niet hoe dat kan..
hoe zou ik een filmpje ongeveer in delen.... op halo reach heb ik best veel (ownage kills)filmpjes.... SWAT en Team Snipers Natuurlijk heeft iedereen deaths(ik vaak max 6 met SWAT en Team Snipers) misschien kan iemand tips geven of bijv hoe ik het filmpje meot maken... Voorbeeld: Alleen kills laten zien of Soort gameplay en (bij allebei knip ik toch deaths uit )
Ik zou alleen de meest indrukwekkende kills pakken. Ik kijk zelf liever naar een kort filmpje met geweldige kills dan een lang filmpje met een paar gave kills en de rest normale. Daarnaast probeer creatief te zijn (en niet alleen met effecten enzo want dat kent iedereen wel inmiddels) Als laatste laat soms ook de situatie zien waarin je loopt (aangezien je in halo de theatre mode kunt op nemen is dat ideaal!) succes
hoe bedoel je op het laatste dat je dan laat zien hoe je loopt?? 3rth person laten zien?? jhaa ik dacht ook al met die effecten dat het best failure nu is want ben nu met een nieuwe filmpje aan t maken.... alleen wat zou jij graag zien double kills of triple kills en is het beter om alle kills in 1 map te doen of te mengen??
Die laatste zin bedoel ik meer in de vorm van laat wat shots zien dat je jou poppetje in een situatie ziet lopen met bijvoorbeeld 3 vijanden om zich heen vanuit een externe camera gezien. Effecten zijn overrated, doe er nooit te veel en het liefst bijna geen! Van mij hoeven het geen double of triple kills te zijn als ze maar Skill-vol zijn.
Zit er leuk uit maar let wel op je settings! Je hebt nu nogal grove lijnen in beeld wat een soort van extreme interlaced lijkt, dit komt door verkeerde sequence settings of export settings dus let daar goed op! Ook komen de kleuren een beetje nep over, heb je daar iets mee gedaan? En als laatste, laat aub dat slow-motion effect weg, is erg irritant om naar te kijken. Voor de rest goede kills en leuk hoor
dus laten we zeggen dat als mijn filmpje zou lijken op die van jasper31 (zonder effecten) goed zou uitzien(ik ga filmen op HD met Hauppauge) EDIT: ik heb nog geen hauppauge maar zat ff rond te kijken voor misschien een goedkopere: http://www.pixmania-pro.nl/nl/nl/03916780/art/hauppauge/satellietontvanger-hd-pvr-1304.html ook echt iritant die excl. btw (ik had niks te doen dus poste ik deze link )
Als je hem in 360p is hij goed.. Ik weet ook niet hoe het kan, ik heb de beste render settings voor de dazzle. oh ja en dat slow motion heb ik alleen gedaan zodat de schoten op de beat gaan. (syncing)
heb ik net bungie pro voor mijn vids krijg ik maar 5mins krijg je dan steeds elke maand 5min erbij of word het vernieuwd??
Je moet extra minuten kopen: How much does it cost? One year of Bungie Pro is 750 Microsoft Points. Additional minute packs (50 render minutes each) can be purchased right on Bungie.net for $5 USD
kan je ook filmpjes aan elkaar plakken bijv. je hebt een be the bullet en daarna een adnere mar sharpshooter kan je dan zelf plakken via halo reach/bungie pro?????? EDIT: kan bij Amazon met Ideal betalen of een ander soort NL payment??