Dankje! Ik zocht het net even op, maar je was me alweer voor =P PS: Als je hem via Amazon.com koopt, krijg je hem voor 170 DOLLAR. Dat is zo'n 123 euro =)
Aha... Ik dacht dat ze wel naar Europa verzonden... =S Ohja, bij de Hauppauge HD PVR moet je normaal extra kabels kopen, maar bij de Darkcrystal HD zit alles behalve een AV kabel. Die zit toch al bij je Xbox, dus happy panda!
Hallo, Ik hoop als ik in goede categorie zit.. Ik heb een Easycap DC60+ gekocht maar helaas als ik naar Pal overzet op Amcap en Easycap meegeleverd programma dat loopt die vast zie je kleur en doet die niks meer lama zegen. Wie weet het probleem of heeft er ervaring mee? Alvast bedankt! Edit: Als ik hem naar Pal_B ofzo zet loopt die vast en gaat die niet veder..
Ja had het gezien alleen het probleem is als ik zie geen NTCT_433 of pal_60 en als op die ander pal zet loopt die vast Van NTCT_M(_J) Heb ik wel gewoon beeld maar dat is zwart wit.
Roxio Game Capture zag ik je posten in dat andere topic. Dat ding spreekt me wel aan Maar voor capturen heb je nogal een baas laptop/pc nodig of valt dat mee ?
Had ook vele problemen. Allereerst moet je zeker weten of je wel een DC60+ hebt en niet een gewone DC60. DC60 neemt namelijk niet in kleur op. Ten tweede gebruik ik Virtual Dub. 1.19.1 ofzo? Dat bijgeleverde programma werkte ook niet bij mij en bij Virtual Dub zag ik veel filmpjes met hoe je de beste kwaliteit eruit kon halen enzovoort .. Als hij het dan nog niet doet, moet je gewoon op YouTube wat filmpjes bekijken. Zal vast wel een antwoord tussen staan ..
Wel een cool ding . Moet alleen kijken voor een andere USB kabel , pc staat redelijk ver van de tv en Xbox af. Eens kijken waar dat ding goedkoop is in EU edit : tot nu toe alleen hier : http://www.pixmania.be/be/nl/8505300/art/avermedia/avertv-usb-hd-dvr-video-i.html
Ik weet niet of Amazon.com naar NL verzendt (volgens mij wel?), want daar is hij 170 dollar. Reken hier maar om =) Ik raad je wel aan om eerst reviews te lezen. Sommige mensen zeggen dat de klantenservice moeilijk te bereiken is, maar anderen hebben er geen problemen mee. Altijd even informeren voordat je bestelt! PS: YouTube is ook een goed hulpmiddel daarvoor!
Amazon.com verstuurt tegenwoordig geen pakketjes meer naar Nederland dacht ik. Probeer de Engelse variant.
170 Pond is een stuk duurder... Ik keek laatst nog op Amazon.com en volgens mij stond daar dat ze toch nog naar NL verzonden. PS: Wanneer gaan jullie op excursie? Ik heb een redelijk chill excursierooster =P
Reviews van dat ding wel bekeken is niet helemaal verkeerd. Maar moet sowieso een andere USB kabel erbij fixen, anders heeft het weinig nut