1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen]Game Capture & Game Montages [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 20 okt 2010.

  1. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand een goede capture device die captured in 720p min. voor een toch nog wel leuke prijs?

    Dit betekent voor mij onder 150 euro.
     
  2. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet je dan echt de HD PVR hebben, voor 20-30 euro meer heb je die.
     
  3. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kwam naast de Hauppauge ook AverMedia tegen.

    Iemand die mij kan vertellen welke beter is? Bij deze van AverMedia (Dark Crystal HD) kan je ook nog eens in HDMI blijven spelen en capturen tot 1080i.
    Klinkt volgens mij wel goed?

    Ook vond ik deze van AverMedia (Game Capture HD).
    Deze lijkt mij minder dan de vorige, maar kost wel redelijk wat meer op Amazon.
     
  4. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is de Dark Crystal wel een stuk duurder dan de Hauppauge en hij heeft alleen component als input signaal, zijn output is trouwens wel HDMI maar veel verschilt dat dan niet met het input signaal want een hogere kwaliteit wordt het toch niet.
     
  5. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Hauppauge HD PVR Gaming Edition

    Avermedia Avertv USB HD DVR

    Ik weet niet zeker of de laatste een Dark Crystal HD is, maar hij ziet er in alles hetzelfde uit en heeft ook dezelfde in en outputs.

    Bij Pixmania is de AverMedia dus behoorlijk wat goedkoper ..
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2012
  6. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij is daar inderdaad een stuk goedkoper ja :), blijkbaar keek ik op de verkeerde site voor de prijs :).
     
  7. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1

    Iemand die met deze twee ervaringen heeft en mij kan vertellen wat de een beter maakt dan de ander?
     
  8. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand?
    Wil namelijk zo snel mogelijk halen, alleen weet niet zo goed welke van de twee nou beter is ..
     
  9. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand aub?

    Ik neig naar de AverMedia Dark Crystal HD, alleen zie ik in een aantal filmpjes op youtube dat bij bijvoorbeeld Fifa behoorlijk vaak lag is.

    Iemand die ervaring met de AverMedia heeft en mij kan vertellen of deze lag te voorkomen is?

    Of is de Hauppauge echt een stuk beter en moet ik voor die dus gaan?

    Hopelijk krijg ik een snel antwoord, wil namelijk een fifa-toernooi capturen die ik binnenkort houd.
     
  10. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou voor de HD PVR gaan. Ik heb die anderhalf jaar gebruikt en dat was gewoon een fijne capture card die in HD opnam etc. Niet moeilijk aan te sluiten en het opnemen is ook een eitje. Ik heb er echt een heerlijke tijd mee gehad! :)

    En tweedehands heb je een HD PVR voor €110/€120. Ik heb die van mij afgelopen maandag weten te verkopen voor €130. :)
     
  11. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Dank je voor dit.

    Een vraagje, er zit op de Hauppauge geen HDMI output he?
    Deze zag ik namelijk wel op de Avermedia zitten.
    Of maakt dit niet zo veel uit?
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    er zit geen hdmi out op, maar je gaat er al met component in .. dus het maakt geen verschil
     
  13. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb er ondertussen 1tje, maar goed het beeld is er niet mooier op geworden :mad:
     
  14. ProMo_Sphinx

    ProMo_Sphinx Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf vandaag de Dark Crystal HD bestelt en zal hem binnenkort wel hebben. Hij is gewoon hetzelfde, alleen de Dark Crystal HD heeft betere color correction en een HDMI output. Op deze HDMI output kan je trouwens niet spelen volgens Avermedia, die HDMI output is er alleen om dingen die je hebt gerecorded af te spelen. Trouwens kan je beter op 720p spelen want dat is beter dan 1080i. En de Dark Crystal HD is ook goedkoper dan de Hauppauge
     
  15. Got_Owned

    Got_Owned Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja aan mij inderdaad :D Hij werkt super!
     
  16. Lara Croft

    Lara Croft Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Ik vroeg me al een tijdje af hoe ik screenshots kan maken van mijn XBOX en na een beetje zoeken kwam ik hier terecht. Ik snap niet waarom Sony daar wel aan heeft gedacht en Microsoft niet, maar ja helaas helaas.

    In ieder geval, het gaat nu echt enkel om screenshots en het hoeft ook geen super goede kwaliteit te zijn (HD is niet nodig). Ik zit een beetje krap bij kas op het moment (:eek:), dus ik zoek naar iets goedkoops.

    Mijn vraag is, zou zoiets kunnen werken?

    [​IMG]

    Het heet 'Sweex video grabber' en is eigenlijk bedoeld om oude VHS-jes om te zetten naar DVD, maar het zou toch ook gebruikt kunnen worden om het beeld van mijn 360 op mijn laptop te krijgen? Of niet?

    Alvast bedankt.
     
  17. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Nee, maar waarom zou je alleen screenshots willen, dan kun je toch beter gelijk voor filmpjes gaan?
    En dan zou je of de Roxio of Hauppauge hd PVR moeten nemen.
     
  18. Lara Croft

    Lara Croft Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat is dan het verschil tussen dit ding en de 'Dazzle' bijvoorbeeld (behalve de prijs)?

    Dat wil ik ook wel, maar dat kan ik nu niet betalen. Dit is maar voor tijdelijk. ;-)
     
  19. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Dazzle is capture card die in SD opneemt en via de gele kabel word aangesloten en je kunt dus niet in hd gamen, de roxio neemt ook in sd op, maar het is wel mogelijk om hd te gamen.
    Met de hauppauge kun je hd spelen en opnemen.
    Maar waarom spaar je dan niet door, je bespaart er geld mee, en dit werkt toch niet.
     
  20. Lara Croft

    Lara Croft Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik het eigenlijk nu nodig heb. Maar als je zeker weet dat dit niet werkt, dan wacht ik er wel even mee en koop ik uiteindelijk dat Hauppauge ding. Ik betaal normaal gesproken ook liever wat meer voor een kwalitatief goed product, maar het zou nu gewoon niet verstandig zijn om zoiets te kopen (bijna klaar met studie, schuld, op zoek naar werk etc...).

    Bedankt in ieder geval voor het advies. :))
     

Deel Deze Pagina