Ik ga over paar dagen proberen om deze settings te recorden maar is composite veel beter dan s-video?? Mijn mening lijkt dit wel mooi (720P kijken!)
nee want met deze capture kaart kan je geen HD opnemen Ook hier is 720p bagger (geen echte HD en zal dit nooit of te nimmer volgen)
Waar kan ik het bsete een Y-Splitter kopen die in de tv kan ben net naar Multimate geweest hebben ze het niet.....
Wat voor Y splitter? kan van alles zijn en wss als je gewoon naar iets zoals de mediamarkt of saturn gaat hebben ze het daar wel. Daarnaast is dat soort "HD" gewoon echt afschuwelijk, we zeggen het nu al een paar pagina's maar volgens mij komt het niet echt binnen? Alleen als je echt HD kunt opnemen moet je het HD online gooien en niet eerst SD opnemen en HD uploaden want dat ziet er gewoon niet uit...
Het komt wel binnen maar kheb een laag budget Want €200 voor filmpjes op te nemen is denk ik wat aan de hoge kant maar ook wel leuk (het is maar net wat je wilt doen) Dit soort Y-splitter: EDIT: Als ik een dazzle neem is het beter dan een easycap?? welke moet ik dan kopen??
Beter koop je gewoon een vbox2, is een leuk apparaatje, niet te duur en je kunt kijken of je het capturen echt wat vind.
Dankje Fardo, Zit erg te twijfelen of ik die moet gaan halen i.v.m. extra kosten voor USB 3.0. PCIe 4x slot heb ik niet, dus aan een SATA controller heb ik helaas niks. Moet dan een nieuw moederbord aanschaffen met USB3.0 en daarbij nieuwe geheugen en een processor. Als iemand nog een andere oplossing heeft hoor ik dat graag natuurlijk.
Blijf het capturen en renderen ed. toch weird vinden. Mijn raw bestand wat ik capture is 720x480. Als ik zeg op full size te renderen maakt ie er 720 x 400 van, wat dus kleiner is en waardoor het maar als 360p op YT komt te staan. Als ik dan handmatig 720x480 forceer wordt het een lelijk uitgerekt beeld. Nu net een filmpje geupload wat daardoor niet in 480p was. Wat ook weird is want normaal waren ze dat wel. Goddamnit, sinds mijn format is alles in het honderd gelopen mbt het capturen. Gebruik precies dezelfde instellingen. Dus: Raw file: Rendered op Full Size (verhoudingen kloppen wel, maar filmpje is kleiner) Tijdens het renderen dezelfde size geforceerd als in het raw bestand (uitgerekt in de hoogte): Hoe krijg ik het gerenderde bestand van dezelfde kwaliteit/grootte als het raw bestand? Eerst lukte het me wel, maar... ik zal wel op mijn hoofd zijn gevallen ofzo. Pinnacle 12 om te capturen en renderen (zoals altijd) En deze van voor de format waar het me wel nog lukte.
Hmm, is wel redelijk, maar dit is geen hd, want met die gele aansluiting kun je nooit hd opnemen! En opschalen heeft geen zin, dat ziet er lelijk uit, heb ik me laten vertellen
Zou de vbox 2 advanced een goeie keuze zijn om te beginnen? En iemand een idee waar ik die zou kunnen halen?
Eerlijk gezegd zou ik niet voor Easycap gaan(die heb ik) je kunt er wel wat uithalen(kijk filmpje) maarja t is net niet 100% Vbox2 advanced is denk ik beter Distoration weet er meer van maar dat filmpje van mij heeft zwarte zijdes hoe kan ik die weg halen(ik render op sony vegas pro9 naar HD)
HD is het slechtste.. aub niet van sd naar hd gaan .. ziet er crap uit je beeld ziet er zo uit (analoog en blaast het met HD op) van sd kan je geen hd maken door een truukje uit te voeren
Ja, ik heb hem, best fijn apparaatje. Hier zijn wat linkjes naar filmjes die er mee gemaakt zijn. http://www.youtube.com/user/MrDistoration?feature=mhum komt zo een filmpje bij van black ops