1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Games Cut Scenes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 16 apr 2010.

  1. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Gears of War (1 of 2) heeft veel ontroerend momenten. Vooral als iemand doodgaat, zoals Maria (Doms vrouw), Kim, Tai, Carmine.

    Maria scence vind ik erg goed. Toen ik voor 1e deze cutscence keek, dat ik dacht dat het goed ging met Maria, en haar gezondheid ook. Helaas was het verbeelding van Dom. Hij schoot haar dood wie hij van de meeste houdt :'-( Puur om uit haar lijden te verlossen.

    In de trailer van Gears of War 3 leek Dom niet erg te vinden om dood te gaan. Gelukkig redde Marcus hem optijd.

    De cutscene van Tai was ik ook indruk.

    Tai kon alles aan. Toch kreeg Locust voor elkaar om z'n wil te breken :mad: Wel een beetje lullig toen Marcus de schotgun aan hem gaf, en vervolgens pleeg hij de zelfmoord.
     
  2. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik vroeger nog wel eens SP games speelde klikte ik de scenes altijd gelijk door, het intresseerde me geen hol wat ze allemaal zeiden ik wou gewoon rammen. Misschien is dat ook wel de reden dat ik SP niks aan vind, ik volg die verhaallijn nooit |:

    Maarja ik heb dan zoiets van, als ik een verhaal wil zien ga ik wel een film kijken. En ja ik weet dat ik hierdoor misschien wel de sfeer van het spel misloop etc maar singleplayer spellen is gewoon niks voor mij daar ben ik in groep 7 al achter gekomen:+ Al hoewel, misschien is dat ook wel omdat ik het nooit een kans heb gegeven O-)
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Amen to that _O_ En die stem van Marius is ook zo goed !
     
  4. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem niet op Youtube maar die cutscene van Fable II op het moment dat je naar The Spire gaat per schip... Die graphics lieten gewoon je mond openvallen dat de zever er kwam uitgelopen. Dat schip, die golven, de rotsen, prachtig gedaan...

    *Steekt Fable II nog maar eens in zijn 360*
     
  5. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    De intro van Farcry 2 dat je rond word gereden in die taxi vond ik ook wel mooi, en GTA IV intro natuurlijk.
     
  6. TruthLies

    TruthLies Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Echt VERUIT de beste cutscene ooit, wat heb ik hiervan genoten zeg _O_

    Op de ps3 zorgde de interactieve cutscene van Heavenly Sword (demo) ook echt voor een WOW! gevoel. Het stukje vanaf 1:38, damn wat was dat vet!

    [yt]PbhSoF9EkYI[/yt]



    Verder ook echt genoten van de cutscenes van de Gearsserie. Maar daar zijn er denk ik al genoeg van genoemd.

    Ik ben zelf trouwens altijd groot fan geweest van cutscenes (voor mij nog steeds gewoon 'tussenfilmpjes' :+)

    Van de oudere generatie vond ik die van FFIX denk ik nog wel het allervetst



    (en bedankt topicstarter, nou moet ik die weer gaan spelen....)

    en deze van FFX mag natuurlijk ook niet missen!



    kan helaas geen betere kwaliteit vinden ...
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Hehe, Heavenly Sword. Kai wants to play some twin twang!

    Eén van de leukste cutscenes in het spel:

    [GT]23164[/GT]

    Facial expressions in HS zijn erg goed. Let op de manier waarop ze bepaalde woorden uitspreken en hoe de gelaatsuitdrukking verandert. Je ziet dat heel mooi als die koning (Bohan) in een oogwenk van opgewekt weer doodserieus wordt als hij naar het zwaard vraagt. Je ziet gewoon aan zijn gezicht dat hij niet tevreden is met het rusultaat van zijn generaals. Bohan is intelligent, maar de waanzin nabij door zijn eigen ambitie en zijn generals zijn stuk voor stuk alle drie freaks. Dat maakt het natuurlijk extra leuk om dit hele zooitje eens te verslaan.
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2010
  9. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    [yt]jzp39LizZVw[/yt]

    Best cutscene ever. Punt.
     
  10. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Ik botste laatst op materiaal van Team Fortress 2. Echt geweldig werk van Valve. Een team based shooter, maar de karakters hebben zoveel... karakter. Check de scenes, dan begrijp je wat ik bedoel. Heerlijke humor, vooral bij het filmpje van de spy en de heavy weapons guy. :)

    Meet the Scout:

    [GT]33024[/GT]

    Meet the Heavy Weapons Guy:

    [GT]19523[/GT]

    Meet the Sniper:

    [GT]35246[/GT]

    Meet the Spy:

    [GT]49383[/GT]
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2010
  12. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    zucht..

    Er was een cutscene van Toca Race Driver 2 of 3 waarin je wint van iemand waarna hij dus in die scene boos wordt en zn helm op je voor ruit smijt. Dit was op de oude Xbox en ik weet nog dat ik het heel vet vond toen maar ik kan het nu dus niet meer vinden.|:-


    Team Fortress is trouwens altijd vet idd. :thumbs:
     
  14. d-arnhem

    d-arnhem Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Om maar terug te komen op Team Fortress:

    [GT]65311[/GT]
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467


    Dan post ik hem hier maar :D

    Someone set up us the bomb!
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oh kom er nu dus achter dat er al een topic was, sorry Cookie. :+ Had nog gezocht op 'cutscenes' maar dat leverde niks op. :D

    Anyway. Halo cutscenes en die van Starcraft, <3
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Thread is net een maand oud. Je geheugen laat je dan al wel heel vroeg in de steek :eek:

    Is die van Starcraft, die nu op TV is, ook een intro of cutscene? Dat ding duurt namelijk wel heel lang en zit vrij degelijk in elkaar. Of is dat speciaal voor de reclame gemaakt?

    Van de week ook weer ODST gedaan. Die cutscenes zijn, imo, toch wel het slechtst van de hele Halo serie. Het is dan ook geen grote release maar ze voegen maar vrij weinig toe.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bepaalde van World of Warcraft mogen er ook wel wezen.
    Ik noem die van The Return to ??? in Dragonblight maar.
    Supervet.

    Jammer trouwens Willem van je topicstart op dit forum. ;)
     
  20. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40


    Absoluut epic. Nog nooit kreeg ik zoveel kippenvel bij dit moment. Het moment dat je tegenover Ganon kwam te staan en hoe die ook naar voren komt. Met z'n 2 zwaarden. Heerlijk.
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2010

Deel Deze Pagina