Waarom speel je dan niet gewoon solo als je verbindingsproblemen hebt? Of vind je de game niet leuk en was je naar een excuus aan het zoeken om het de deur uit te doen? Het probleem lijkt iig bij jou te liggen, want als er een host stopt komt er een host migratie, geen disconnect. Dat heb ik nog nooit gehad.
Hahahaha, hoe speel ik solo dan? Het probleem ligt ook bij mij, maar eerlijk geen zin on een oplossing daarvoor te zoeken. Met ghosts online heb ik nergens last van, alle andere games ook niet, dus ik heb het vermoeden dat het een poort probleem is (heb kpn glasvezel, bij mij werkt niet alles standaard met online gaming) Edit: Solo spelen gevonden ;-)
Ik heb jarenlang problemen gehad met EA games. Zelfs een paar maanden terug bij Most Wanted nog. Altijd maar disconnects van de EA servers. ALTIJD. IN IEDERE EA GAME. Maar ik vond de games leuk, dus ik leerde ermee te leven. Nu kan ik niet garanderen dat solo spelen je probleem oplost, maar we zien wel. Het valt te proberen. Als je in de garage druk je op R1, kiest Alldrive Instellingen en zet matchmaking op Solo. Kon je trouwens niet gewoon solo doorspelen na zo een disconnect? Ik kreeg laatst ook een disconnect omdat ik bezig was met een filmpje te bewerken, maar ik kon daarna gewoon doorspelen. edit: Oh, je hebt het al gevonden. Hoe ironisch...tijdens het maken van deze post krijg ik ook een disconnect, maar dan van Ziggo. Zo kan je al snel onnodig een kwartier over een post doen.
Het lijkt erop ;-) Ik weet alleen niet wat ik moet doen, ik rij nu een beetje doelloos rond.... Af en toe een challenge pakken, maar voor de rest doe ik niks. Hahahahaha, Wtf gebeurt er nou? Dulle die mijn nitro bijvult? Hahahahahah
Het is ook een game wat je heel erg vrij laat in wat je doet. Daarom was het voor mij ook zo belangrijk om een aantal friends te hebben wat het spelen. Want de helft van de fun komt altijd van het proberen de records te verbreken. Ik rijd altijd wat over de map rond, doen zo nu en dan een race/hot pursuit/time trial/whatever. Probeer mezelf te verbeteren bij speed cams, probeer bij jumps mooie afstanden neer te zetten. En random duels aangaan. Dus... doe wat je wilt. En als je zelf liever een wat strakkere, gestroomlijnde ervaring wilt kun je altijd vanuit je garage direct naar een race springen en gewoon dat doen.
Hoe doe je dat overwatch gedoe? Eerst krijg ik nitro van je en vervolgens jam je even mijn tech! Wtf? Hahaha
Gisteren mijn eerste NooB-stapjes in BF4 genomen. Damn, I suck. Maar toch was het leuk! Speelt heerlijk weg, er gebeurt letterlijk van alles om je heen. Dacht dat het rond 23.30 was dus tijd voor een laatste potje.....was het al 2.30. Dat zegt genoeg. Moet wel nog echt veel unlocken zie ik, je standaard wapens zijn niet bepaald de fijnste combo's.
We moeten eens samen in een match komen. BF4 is echt een game wat gewoon voor iedereen leuk is. Pro of noob. Haha. Overwatch kun je doen via een app (iOS/Android) of via https://network.needforspeed.com/. Best geinig om mensen te helpen of trollen.
M416 heb je wel redelijk snel met assault klasse. En als even met de Engineer speelt heb je ook redelijk snel de carbines unlocked zoals de AK5C. Zijn beide wel een van de betere wapens in het spel.
Thanks voor de tips. Speelde gister alleen als Support, daar ook wat interessants voor? Die basis wapens bevielen me over het algemeen beter. (sniper was kut; 1 shot, en meteen lang herladen....da schiet nie op als niemand met 1 kogel dood gaat)
M249 is een van de betere. Die kan je snel unlocken als je de SP speelt en een bepaalde keuze neemt. Daarnaast kan je ook voor Support carbines gebruiken als je wilt. Die zijn nu universeel voor alle klasses.
Ok. Ik schiet 90% van de tijd ernaast. Die gasten bovenop een communicatietoren moeten zich hebben afgevraagd waarom er opeens zoveel muggen langs hun hoofd vlogen voor een periode van 5 minuten Damn zeg, alles vloog ernaast, haha.
Een sniper kogel is alleen een 1 hit kill wanneer je iemand in zijn hoofd raakt (afstand maakt niet uit). Of als je iemand in de borst kast raakt die binnen 15 meter is.
@Dulle @Winterbase.. accept mijn friendsrequest op origin aub. Ooit een origin account aangemaakt op een emailadres welke ik niet meer heb, vervolgens heb ik geen consoles die gelinkt zijn aan mijn nieuwe account, waardoor ik geen OVERWATCH kan aanschakelen om Dulle te trollen.... Dus please, accepteer ;-)