1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Die site op de vorige pagina (Offgamers) werkt trouwens perfect :) je moet wel een soort van fee betalen waardoor ik op 76 uitkwam voor 100 dollar. Ach alsnog vrij netjes :) Heb nu battlefield gekocht en nog 40 dollar over.

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ow ja, dat ook.:9

Die 'fee' is BTW lijkt mij...

3. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Hmm Mercenary Kings, nee.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb geen interesse. Ik ga niet opnieuw geld neerleggen voor wat betere graphics. Bij TR Def ed zag je hier op xbw ook gebeuren dat de mensen die het spel vorige gen al gespeeld hadden en nu weer kochten toch niet zo enthousiast waren als verwacht (Dulle en Delphiki?).

Ik wil echte next gen games <_<

5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoezo nee?

maar er zijn zo veel mensen overgestapt dat dexe game niet meer dan logisch is. Iit tombraider en andere lastgen games die op beide platformen speelbaar was.

Laatst bewerkt: 2 apr 2014
  6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik had deze ook in het Vita topic gepost, maar past natuurlijk beter hier. Mijn korte review over Mercenary Kings :+
    Ja, nou ja. Het was voor mij te vroeg om de game weer te spelen. Ik vond het vorig jaar mijn GOTY, maar om na minder dan een jaar de game weer te spelen... nah.
    Het was dat ie in de aanbieding was voor 30 euro anders had ik em ook nooit gekocht. Of iig niet zo snel.

7. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    :lol:

8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Mij lijkt Mercenary Kings juist heel tof!

Daylight 3 weken uitgesteld naar 29 april. En een nieuwe trailer:
    [yt]sKF4iQDlcUg[/yt]

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ziet er vrij standaard uit. Dat verbaast me want Atlus staat niet bekend om het maken van standaard games. Is de prijs al bekend?

10. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    10 euro voor plussers dacht ik.

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Atlus maakt het dan ook niet, ze geven het alleen uit. :p
    Ik vind het er trouwens interessanter uitzien dan Outlast.

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Wat is er mis met Mercenary Kings? Haters!

Heb het gister even gespeeld met 2 vrienden en was zeker vet! Het is eindelijk weer's ouderwets uitdagend met kogeltjes ontwijken enzo :)! Ook je eigen guns en perks farmen en in elkaar mix-matchen is tof gedaan, denk dat het best nog wel's een verslavende game kan worden :+

Wat is er mis met beide?

Ik omarm remakes juist, een beetje titel kost al gauw een paar jaar om te maken dus dan speel ik liever een opgepoetste PS3 toppert dan helemaal niks of gerushte games. En aangezien er heel veel mensen van 360 naar PS4 overgestapt zijn denk ik dat er zeker nog een markt van spelers is die de veel games helemaal nog niet gespeeld heeft.

Laatst bewerkt: 3 apr 2014
  13. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    Pfff die gratis psn+ games stellen me wel teleur zeg vind het niet veel beter dan wat voor een grap we steeds kregen op xbox live..

14. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Dat komt nog wel. :) Playstation is nog niet zo heel lang uit hé, dus over een tijdje zul je pas echt het voordeel gaan merken met gratis full games. (Bijvoorbeeld games als Knack, Tomb Raider, Killzone etc)

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vind dat mensen hun verwachtingen wel eens omlaag mogen doen ;) heerlijk juist die gimmicky games. Ik koop dat vaak niet, maar dat vind ik wel leuke games om te spelen en wat dat betreft merk ik dat ik zeer tevreden ben over de gratis service bij beide consoles.

16. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Plus is niet gratis :)

17. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik denk dat hij bedoeld de gratis games?

18. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Voor de PS4 is het inderdaad nog beperkt tot de (wel betere) 'indie'-games, maar als je een PS3 en/of Vita had snap je het wel.:)

PS4 is net uit, je verwacht toch niet dat ze nu al elke maand een AAA game erin doen?

19. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    PSN kost ongeveer € 4,50 per maand of zelfs minder. Wat verwacht je dan als er in de winkel geen ene titel op disc voor minder dan € 30,- te koop is.

20. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb in de loop van de jaren al aardig wat gratis games voor de PSP , PS3 , PSVita en PS4 gedownload.

Deel Deze Pagina