Vind dat ze het nog best netjes doen met plus, alle PS4 games tot nu toe bevallen me wel en op de PS3/PSV krijg je vaak gewoon AAA games. Samen met de kortingen is PS+ gewoon een gigantisch goede deal! Ik kan mij natuurlijk voorstellen dat als je enkel een PS4 hebt je er nog niet zo veel aanhebt. Maar het games aanbod is iig al stukker beter dan andere console launches, als we dan ook nog verwachten dat we Infamous ofzo als Plus deal krijgen is dat niet helemaal realistisch voor die 37,50 per jaar Voorlopig heb ik iig al gigantisch veel meer games voor veel minder geld dan ik in die 8 jaar op de 360 had met de Xbox gold scam. Iemand nog zin in Mercenary Kings zo?
Sony heeft al aangegeven dat er nog dit jaar AAA games in Plus gaan verschijnen voor de PS4. Als je kijkt naar aanbod op PS3 dan zitten er o.a. vaak games van Sony, EA, Ubi bij dus, uiteraard ook genoeg andere developers maar games als NFS, Ass Creed, Killzone, InFamous etc kan je op een gegeven moment wel verwachten. Hier een overzicht van games die in het verleden zijn verschenen: http://www.playstationtrophies.org/...-list-eu-playstation-plus-igc-free-games.html
Aan de andere kant: het aantal ps plus leden is door het plafond gegaan sinds de PS4. Zo raar had ik het helemaal niet gevonden als bijvoorbeeld Knack al beschikbaar was.
omdat je het nu moet hebben om online te kunnen spelen, het is nu standaard om Plus te hebben terwijl de voordelen minder zijn dan op de ps3 en vita
En ook misschien omdat er echt heel veel mensen de PS4 hebben en live gewend zijn ? Ik vind een abbo erbij al helemaal niet meer raar of vervelend.
Ik vond Xbox Live echt verschikkelijk anders stoorde me er elke keer aan als ik weer zo'n kaartje moest kopen Jah ik moest opeens weg, las je bericht pas later op m'n mobiel ga deze hele avond dus als je nog wilt kun je gewoon inviten.
Mercenary Kings.... Totaal niet mijn ding meer. Dat gek#t met al die teksten die je moet wegklikken. Onoverzichtelijke in game menus, ik moet nadenken wat ik moet doen, het beeld lijkt te lijden aan een chronische flikker bullshit, krijg er hoofdpijn van. Hahahaha. Game wordt gedelete. Zelfde als bij Dulle.
Ik heb mezelf maar door het laatste uurtje van Killzone geworsteld nadat ik de main story van Infamous uitgespeeld had (wat is dat een heerlijke game). Maar ik heb in tijden niet meer zo een ontiegelijke kutgame gespeeld als Killzone: Shadowfall. Wat een ontiegelijke ongeïnspireerde grafboel is dat. Gelijk van mijn playstation afgegooid en op marktplaats geplaatst, want dit wil ik niet meer spelen.
Dat is juist het idee, beetje het oude Metal Slug/MegaMan sfeertje in Co-Op met HEUL VEUL loot en wapens erin. Jammer dat niemand het hier verder speelt dan het eerste level maar dat kun je alleen maar de developers kwalijk nemen. Je word meteen in het diepe gegooid, heb zelfs al een paar keer gehoord dat gasten niet eens het eerste level doorkomen...
Ik heb eind februari rayman besteld bij all4games en ook geannuleerd. Ik heb echter nog steeds mn geld niet terug en volgens all4games hebben ze het wel terug gestort.. Iemand ooit gezeik zoals dit gehad? Wat kan ik het beste doen? Ik krijg ook steeds pas een week later reactie op mijn mailtjes maar er word dus weinig mee gedaan. Zou toch graag die 4 tientjes terug willen.
Blijven emailen en anders gewoon op de drukke fora en review boards mensen hiervoor waarschuwen dat dit bedrijf zo handelt, ze zullen je dan vanzelf wel benaderen. Ik ga er iig niets meer bestellen na dit bericht, heb geen zin in eindeloos getouwtrek. We hebben hier trouwens een forum voor : Gamestore topique
Iemand die op TESO PS4 wacht? Het was "de game" waar ik op zat te wachten, samen met Destiny. Maar toen maandelijkse kosten werden aangekondigd heeft het me weggejaagd. In closed beta gezeten, maar deze trailer: