1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Heb geprobeerd om me in te houden en TESO niet te kopen, maar na het zien van dat filmpje denk ik niet meer dat ik het trek :+ Vooral dat muziekje erachteraan deed het'm.

Toch maar's kijken voor een preorder.... :emo:

Ja morgen waarschijnlijk :) ligt een beetje aan het weer :+

Ja ik vond het ook niet zo bijster moeilijk ben zelf ook een keer dood gegaan maar we konden de missie tot 4 keer toe niet afmaken omdat m'n party members steeds de levens opmaakte... ja serieus 8)

Laatst bewerkt: 7 apr 2014
  2. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Precies hetzelfde, alleen weerhoud me die maandelijkse kosten gewoon echt. 15 euro per maand is niet niets :mad: Het is ook niet ofzo dat ik full-time werkt dus een goede loon zit er ook niet in hahah.

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Daar issie dan eindelijk, Strike Fleet Omega krijgt ook een next gen console release, in de vorm van een director's cut. Voorheen was dit een exclusieve PC titel. Een space arcade shooter, zoals je er nog weinig hebt. Stoere game en behoorlijk pittig! :thumbs:

Laatst bewerkt: 8 apr 2014
  4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Sodeju, gisteren even Killzone SF gespeeld. Wat een verschrkkelijke generieke shooter is dat zeg. Afgezien van de graphics stelt het helemaal niets voor, echt een game die ik al honderden keren heb gespeeld. En ook veel betere versies ervan.

Zonde. Ik had er wel zin in.

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Yup, dat had ik ook. Waardeloze shooter.

6. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik vind dat zo raar he, de singleplayer campaigns van CoD en BF4, DAT zijn pas generieke shooters die je inmiddels al 100 keer hebt gespeeld...

Maar ja, haters gonna hate :+

7. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    :+ De SP van BF4 is vele, vele malen intensiever en leuker dan de SP van KZ SF. En dan is BF4 zelfs een game met de focus op de MP.

Nee, Killzone SF is echt heel gaar vind ik. Ik heb me echt 2,5 zitten vervelen. Alsof ik naar Ajax zat te kijken, maar dan 2,5 uur lang. Pfffff, die gaat nooit meer mijn console in.

8. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    BF4 campaign vind ik de slechtste die ik in jaaaren heb gespeeld, serieus, DAT is pas generieke troep.

Ieder zijn ding verder uiteraard, maar ik begrijp niks van ''KZ SF is saai/generiek'' opmerkingen.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869

Come on, Sony. 8)
    Kondig de game nu maar gewoon officieel aan.

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Zelf gespeeld? Je zou het aanraden?
    crap, gewoon full price. Tegenwoordig is het ook een droom om op iets anders te hopen. :+

11. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Plus DLC volgens die hoge pief bij Sony laatst.

12. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Echt? BF4 campaign is nou niet de top ofzo, maar ik heb ze toch heel vaak veel slechter gezien. Nu vind ik SP shooters sowieso niet erg tof, maar deze viel me nog best mee.

Ik kan me moeilijk voorstellen dat je BF4 de slechtste SP ervaring in jaaaaaaren vindt, maar goed, jij snapt dan weer niet dat ik KZ SF echt apenballen vind zuigen.

Anyways, ik koop echt geen game alleen om mee te kunnen klagen. Ik had dus echt wel verwacht dat ik me ermee zou kunnen vermaken, maar na 2,5 was ik nog niet geboeid en dan ga ik geen tijd meer verspillen.

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Was die DLC de moeite/prijs waard?

14. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Echt ja, ging helemaal nergens over, de setups vond ik slaapverwekkend (als in ja we weten het nu wel...), en de karakters zou ik het liefste zelf vermoord hebben na 5 minuten, laten we het ook vooral niet over het einde hebben, echt lachwekkend gewoon.

Tot welk chapter ben je gekomen?

In KZ SF vond ik de sfeer echt top, zeker in chapter 3 bv of later dat level met die sniper hulp. De gunplay is sowieso het beste tot nu toe als je het mij vraagt, zelden zo'n voldaan gevoel gekregen na iemand afschieten.
    En met de OWL kon je nog eens wat anders doen qua aanpak vond ik.

Alleen het verhaal en de karakters vielen mij tegen.

15. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Zou ik niet weten, heb TLOU niet gespeeld :+.

Maar €60 is eigenlijk geen verrassing. Voor mij een compleet nieuwe game (en dat weten ze dondersgoed, een nieuwe lading spelers van de 360 naar de PS4), maar voor mensen die hem al gespeeld hebben op de PS3 is het anders. TR: DE deed het ook (full price) en kijk naar het succes daarvan :p.

16. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Maar het is the last of us. Geen gare Tomb raider game :p

Zou zelfs 100 euro betalen ervoor. Op een na beste game afgelopen generatie + hele toffe dlc

17. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259

18. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben eigenlijk boos dat ze deze shit uithalen, en toch weet ik dat ik hem ga kopen al schreeuw ik nu dat ik dat echt niet ga doen. TLOU is zo verschrikkeijk vet, ik ga hem toch weer kopen. Kutzooi.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    ik weet het. Best deprimerend dat wij als gamers constant zo afgezet worden. :+

We trappen er iedere keer ook weer in.

20. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik wil verdomme nieuwe games!

Heb geen ps4 gekocht om geupgrade ps3 spellen te spelen!

Dit is gewoon goedkoop scoren geld binnenharken.

Deel Deze Pagina