Inderdaad, maar het is ook een slimme zet natuurlijk. Je probeert je product op de markt te zetten en een zo groot mogelijke groep te bereiken. Nu gaan ze een hele grote groep bereiken die het spel nooit hebben gespeeld, want Xbox360 en geen PS3. De PS4 is heel populair, dus het is wel logisch. Ik baal er wel van, want ik wil ook nieuwe shit. Ik baal nog meer, want ik ga TLoU gewoon kopen, en dat is dom. En toch ga ik het doen, want ik wil niks missen, en zeker die game niet geupscaled met de DLC.
Je mist dan toch ook vrijwel niets? (als je m niet koopt) Nou ja, ik zal wel gek zijn ofzo, maar als je het zelf al dom noemt om de game nogmaals te kopen dan doe je dat toch gewoon niet? Zelf ga ik begin mei MLB The Show 14 halen en eind mei, mits ie niet enorm tegenvalt, Watch_Dogs. 2 nieuwe games!
Octodad! (heeft die inmiddels al een concrete datum? Zou toch april zijn?) Ik heb voor mei al Mario Kart besteld staan, dus ik lig er niet wakker van als het even wat stiller is aan de PS4 kant.
Jawel man, een van de vetste games in een nog mooier jasje. Ach, ik weet dat het dom is, maar de kans is groot dat ik het toch doe. Ik ga verder ook voor Watchdogs en een paar dagen later komt Mario Kart 8. Trails ook besteld, die komt de 16de ofzo? Dan is het wel ff klaar.
Dan is er ook nog wolfenstein en bound by flame die ook over een paar weekjes uitkomen. Genoeg te spelen dus.
Dat is waar ook! Ik heb een PS4 ...... *gaat weer verder met Dragon's Dogma, Persona 4 Golden en Guacemelee* Wolfenstein wordt trouwens in de previews als erg origineel bestempeld, het zal me benieuwen. Hoe heet dat ene anime spel ook alweer? Iets met een B. edit: en die ene free-running-zombie-game; was dat nou Dying Light?
Yup, toffe titel en een paar mooie previewplaatjes http://www.siliconera.com/2014/02/18/suda51-developing-lily-bergamo-playstation-4/
Ja, dat was Dying Light. Overigens is het eerste jaar a 1,5 jaar altijd wat karig bij een nieuwe console. Dan komen de eerste echte knallers en die noemen we dan pas echt next-gen.
Yup dat blijft iedereen roepen. Maar ik zie nog steeds niet in waarom het nieuw wat vernieuwender kan. Een infamous had bijv qua gameplay toch echt wel wat anders kunnen doen. De singeplayer van KZ vond ik overigens verrassend leuk.
Omdat men in de veronderstelling is dat nieuwe graphics in het begin wel volstaan. En het verleden heeft uitgewezen dat het zo ook werkt. Ik hoop ook op innovatie, maar ik wist wel dat ik dat niet hoefde te verwachten in het begin. Het is nu vooral meer, groter en mooier. De last-gen games die nu uitkomen (Dark Souls II bijv) zijn vele malen vetter dan bijvoorbeeld Infamous. Ik vind KZ dus vooralsnog niet zoveel aan, maar omdat jij en PB zo zeuren dat het wel vet is, ga ik vanavond nog maar eens proberen
Zoals InFamous Second Son? Doe mij maar TLOU Remastered dan Edit: Saturn Duitsland geeft trouwens aan GTA V in juni te verwachten voor PC en NextGen
Nieuwe Indie game aangekondigd: [yt]LpqXKsJTkTQ[/yt] Op het moment dat de game verschijnt, zijn de leaderboards gedeeld tussen de PS Vita- en PlayStation 4-versies van de game, ondersteund de game Cross-Buy en draait de game op de PlayStation 4 op 1080p in 60 FPS. Dit betekent dus een hele vloeiende gameplay-ervaring voor deze game op de PlayStation 4. Releasedatum is nog niet bekend.
Ok, of YT doet vervelend, of mijn laptop doet vervelend. Hoe dan ook, ik kan de trailer niet kijken. Is het wat? Preview screentje laat me enigszins denken aan Audiosurf. hehe, dat werd tijd. Jammer van de prijs, maar die ga ik zeker kopen.
Lijkt op een soort Rez IMO. En nice voor TLOU Remastered: Release TBA 1080p resolution Higher resolution character models Improved shadows and lighting Several other gameplay improvements Includes: Abandoned Territories Map Pack Includes: Reclaimed Territories Map Pack Includes: The Last of Us: Left Behind single-player campaign $59.99