Als ik de normale editie had gehad op PS3 had ik die verkocht en dan PS4 versie wel gekocht. Maar heb de Ellie editie, en dan vind ik het zonde om die weg te doen... Dus dat wordt de game opnieuw full-priced aanschaffen. Alleen wordt het nu wel steeds aannemelijker op me PS3 te verkopen. DE game komt nu naar PS4, alleen heb ik ni no kuni nog... + Persona 5 over een jaar En het doet toch wel pijn om me PS3 te verkopen, gewoon al die uren dat ik er plezier mee heb gehad...
Hopelijk komt er opnieuw een Ellie editie. Die had ik vorig jaar graag gehad, maar het kwam er dus niet van.
Ik dacht dat 1 van die 3 DLC paketten nog moest verschijnen, dus dan zou de laatste DLC erbij zitten. Laatste DLC schijnt trouwens een hogere moeilijksheidgraad en een of andere survival mode te zijn ( wel nog niet door ND zelf bevestigd ). Maar indien de game echt compleet is dan haal ik hem wel via de US store ( neem aan dat je het daarom ook vraagt )
Stoer dat Last of Us een PS4 upgrade krijgt. Weet niet of dit genoeg voor mij zal zijn om nogmaals het volle pond voor deze game te betalen.
Dusdat! Ik heb deze bewust niet meer gekocht voor de PS3! Blij dat het gaat gebeuren. Nu Beyond en GTA nog en dan zijn alle 4 mijn remake wensjes vervult!
Waar maken de mensen die het spel al hebben gespeeld zich druk om? Ik zou de remake niet kopen als ik het spel vorig jaar al had gespeeld. Maarja niemand verplicht je alle ps4 titels te kopen die uitkomen. Je kan ze gewoon in het schap laten liggen. Of kopen jullie bij iedere nieuwe release van Star wars of Lord ot Rings ook de nieuwe versie? Vhs, dvd, blue ray etc.
Denk dat mensen eerder gefrustreerd zijn omdat er nog weinig grote AAA games uitkomen maar de remakes je om de oren vliegen Aangezien beide bijna compleet los van elkaar staan snap ik niet waar iedereen zich druk om maakt..
Ik snap persoonlijk iig niet waarom je TLOU als je die al op de PS3 hebt gespeeld nu weer zou halen. Het is niet alsof de game er niet uit ziet op de PS3, integendeel. Voor mensen die de game nog niet hebben kunnen spelen is het natuurlijk wel goed nieuws.
Het draagt bij aan het totaalbeeld van deze generatie. Ik kan me niet herinneren dat we op de 360 zo ontzettend veel remakes zagen. En hoe je het ook wend of keert: elk uurtje gestoken in TLOU is een uur wat niet is gestoken in een ander Naughty Dog spel. Ik heb mijn TLOU op marktplaats gezet. Als ik er een goed bedrag voor krijg overweeg ik de nieuwe versie, anders niet.
De Wii U is 1,5 jaar uit en die heeft droogte. PS4 heeft gewoon de gebruikelijke magere maanden na een release. Niet klagen, gewoon lekker gamen.
Ik heb genoeg te spelen, straks komt ook Trials Evolution, Watchdogs, Mario Kart 8. Top, en nu speel ik NBA 2K14, Infamous, Battlefield 4, Lego Marvel heroes. Helemaal goed. Natuurlijk wacht ik op die killer game, maar die gaat echt wel komen.
Er zijn vorige generatie toch juist heel veel HD remakes uitgekomen. Sony en met name Ubisoft deden dat toch vrij regelmatig?
Zoveel remakes worden er toch niet gemaakt? Tomb Raider, TLOU en Metro.. Last gen had er ook behoorlijk veel dacht ik zo
Hmm, ja. Het valt (nog) wel mee, maar er is een nieuwe cyclus begonnen. Bij de vorige generatie kwamen de remakes wel wat later volgens mij. Nu begint het al heel snel met remakes terwijl er nog geen games zijn gemaakt die een wow effect verzorgen op de PS4 of Xbone
Weet ik ook wel hoor, maar er zijn toch niet echt must-have games die dikke 9,5 scoren overal? Ik heb best wel een "wow" moment gehad op mijn PS4, bij NBA 2K14, en in Infamous SS ook wel in het begin. Zag er heel mooi uit, toen had ik nog niet door dat er weinig next-gen aan is, afgezien van bepaalde graphics en fancy truukjes. Verder is de game volledig last-gen, lege wereld, maar een paar verschillende soorten auto's (die er ook nog eens niet goed uitzien) en een best wel saaie missiestructuur. Die game is dan de top op dit moment op de PS4. Dat is weinig wow eigenlijk.