Natuurlijk ga ik het spelen! En ik neem het je trouwens niet serieus kwaliijk hoor. Het is (zoals je al zegt) maar een enkel moment in een urenlange game die naar het schijnt uit meer goede dingen bestaat dan 1 moment. En ik wist het al. Blijft wel jammer natuurlijk. Nu ik erover nadenk had Gametrailers had al min of meer pre-release gespoiled.
Ahh mooi Ja vond wel kut dat ik dat deed, maar ik had het zelf niet eens door totdat jij het zei haha.
Mwoah denk het niet dat je het echt weet. Ik besefte het pas dat je het min of meer spoilt door te zeggen dat het een spoiler is. Als we echter niks zeiden gingen weer mensen de trailer bekijken zonder te weten dat er een spoiler in zat. Een situatie met alleen maar verliezers en heel veel first world problems
Zeker geen lelijke game. Maar had wel wat meer verschil verwacht ten opzichte van de PS3 versie Maar ja blijft natuurlijk een remake en moeten eerst misschien wat echte gameplay zien. Al draait het imo niet om de graphics bij deze game.
Top down game? Meh, laatste 2 games in top down modus die ik leuk vond waren: - Zelda op de NES - Syndicate (original) op de x486? Artwork in het begin van die trailer lijkt wel erg veel op Neo-Paris van "Remember Me"
Moet zeggen dat ik aan de hand van de trailer van the Last of Us op de PS4 erg weinig verschil zie tov de PS3 versie. Mag trouwens hopen dat dit geen gewoonte gaat worden, deze zogenaamde remakes (lees cashcows). Zou liever zien dat developers de tijd en moeite nemen om echt iets nieuws te maken ipv easy te cashen.
Dan zou ik toch echt latere videos gaan bekijken dan enkel een teaser. Lijkt me dat die teaser niet veel laat zien nog aan grafische verbeteringen.
Yeah, das gewoon Bastion 2 joh \o/ Wordt niet full price neem ik aan?? Ennuh: The Last of Us komt hier sowieso! Gemist op de PS3 namelijk.
Vond hem eerlijk gezegd tegenvallen. Begrijp me niet verkeerd, de game is geweldig, maar mijn verwachtingen waren gewoon te hoog, had er echt meer van verwacht qua gameplay.
Laat ze nu maar komen want dan zijn ze over 3-4 jaar voor een heel mooi prijsje te vinden GTA V en uncharted serie zou ik idd over een aantal jaar wel weer kopen denk ik
Wat moet er dan precies anders? GTA V is al heel knap geoptimaliseerd. Welke functie dient het om dit naar de huidige consolegeneratie over te zetten? Skyrim hetzelfde. Dan kan je beter een GoW remake/ TLOU oid maken om die leegte in te vullen qua games. Dat kan ik veel beter begrijpen.
Deel 1 en 2, of nog beter alleen maar deel 2 en die remake koop ik. Deel 1 was nog rauw en avontuurlijk. Deel 2 had alles. Deel 3 was saai en afgeraffeld naar mijn mening.
Meh, zelfs een HD van Skyrim kan niet op tegen mods en dergelijke op pc. Dus no thanks. Daarnaast is de game gameplay technisch al zo gigantisch achterhaalt, dat wil ik echt niet meer spelen. GTA V zou de enige zijn, puur omdat de game zo laat kwam en ik graag nog wil spelen. Beyond Two Souls same.