Ben Trials nu ook aan het downloaden, geen zin om te wachten tot de normale versie zonder DLC beschikbaar komt
Jup Zie nu de $20 versie er ook staan maar weet niet of het komt omdat ik net de deluxe heb gekocht of dat het puur toeval is
40 dollar neem ik aan? Hm. is wel erg verleidelijk. Zal qua (friend) leaderboards niks uitmaken? Wordt geen onderscheid gemaakt tussen EU en US versie?
Speel hem straks gewoon op mijn normale account dus ga er ook van uit dat ik iig friend leaderboards heb.
Vraag ik mij ook af. Met battlefield gaat alles ingame wel goed (afgezien van de SP save), maar battlelog geeft niet aan dat ik premium heb.
Trials speelt weer tof . Native 1080p en 60fps is natuurlijk super. Het futuristische stijltje is wel verfrissend, maar ik merk wel dat het 'rauwe' randje uit de vorige games een beetje weg is. Die 'aankondigers' zijn eigenlijk totaal niet grappig en heb ik maar uitgezet. Game heeft ook nog wat optimalisatie nodig (http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=108381045&postcount=1) en elke keer als je een bike kan kiezen moet-ie hem eerst nog een paar seconden laden. De challenges en tricks zijn wel een leuke toevoeging. Oh, en een beetje jammer dat we online multiplayer pas over een paar maanden kunnen verwachten...
Gedeeltelijk; daardoor kreeg het naar mijn mening (letterlijk) wat meer een underground gevoel. Muziek was ook van een andere toon.