Pfoe, er zijn zo te zien gelukkig geen difiiculty achievements bij Octodad. Dus, hoppa; de game op easy en alles naar iedereen toegooien. Volgens mij heb ik al een paar mogelijkheden voor trophies gemist doordat ik te voorzichtig was. Spoiler Gooi de trouwring om de vinger van je vrouw, ipv het netjes te doen. Die domme meter onderaan wat leegliep bij iedere rare actie haalde de fun er wat uit, maar nu dus niet meer, nu ik weet dat er geen gevolgen zijn (nou ja, tenzij ie helemaal leeg is, ik gok dat ik dan af ben)
Moest er gister opeens aan denken door het spelen van warframe... Ik hoop dat er ooit een phantasy star online voor de ps4 uitkomt. De dag dat de aangekondigd word verklaar ik tot feestdag en hoef ik vervolgens geen enkele andere game meer ^^
Iemand die Child of Light gaat halen deze week? Is er trouwens maar 1 versie, die met PS3 + PS4 code?
Speelde het vroeger ook op de 1ste Xbox, en moest tijdens warframe daar ook wel af en toe aan denken. Phantasy Star zie ik ook nog wel gebeuren maar dan moet het wel een nieuwe game zijn, niet een opgeleukte last gen versie. Hoe is PSO op de Vita trouwens? Vriend van mij heeft ook Octodad gekocht We gingen echt stuk in co-op, vandaag kijken hoe het is met z'n vieren Jammer dat de co-oppert weer geen Trophies krijgt, gierige devs...
Zou erg tof zijn, maar de weapon systeem van me1 en planeten onderzoeken Is zwaar irritant. Voor ME zou ik een uitzondering maken, maar ben klaar met al die next gen remakes....
Ja, dat heeft iedereen he. Niemand wilt remakes... behalve van de games die leuk waren. En de planeten onderzoeken was in ME1 trouwens het beste!
Heb Child of Light al een tijdje geleden gepre-ordered. Eerste recensies zijn positief. Komt de game hier in Nederland ook op 30 april, want ik zie inmiddels zowat overal 8 mei staan op Nederlandse sites.
Hoe is trials fusion vergeleken bij de vorige delen? De vorige trials games vond ik echt geweldig maar ik ben een beetje huiverig voor dit deel met die stunts etc. Is het nog steeds het echte Trials gevoel waar je om de 2 minuten je controller door je tv wilt gooien of is de moeilijkheidsgraad ook meer naar beneden gegaan?
Met de controller ga je bij Fusion zeker nog vanalles kapot maken. Dat is zeker. Vind het wel een echt trials gevoel maar dan in een modern jasje. Wat niet verkeerd is. Vond het in het begin maar niks met dat futuristische gedoe, maar inmiddels ben ik hieraan gewend. De omgevingen zijn ook goed gemaakt imo.