Die stunts zijn CRAP. Maar de tracks waar je die op moet doen staan los van de gewone tracks. Die zijn imo gewoon ouderwets Trials. Bij de 2e Extreme track had ik gisteren mijn 500 faults volgemaakt, dus echt gemakkelijk vind ik het niet Of ik ben gigantisch slecht. Alles daaronder ging me wel redelijk af, maar geen idee of het gemakkelijker was dan normaal...
DriveClub release is op 8 oktober. http://blog.eu.playstation.com/2014/04/29/driveclub-release-date-revealed-brand-new-trailer/ Nieuwe trailer: WizzNL
Hm, de overwinning voelt wat leeg aan. Ik had verwacht dat er confetti uit mijn beeldscherm zou springen!
Nice, eindelijk een releasedate na het uitstel en dit jaar ook nog. Wordt wel een drukke week zo met Dragon Age Inquisition, Alien Isolation en Shadows of Mordor een dag ervoor .
Die komt morgen he? Zag iemand uit mn buddylist em al spelen. Denk dat ik em morgen ook maar aanschaf.
US store staat ie al met demo. Even demo checken. Echt belachelijk dat de US store zoveel vollediger is dan de Nederlandse.
Inderdaad. Met apps snap ik het verschil nog in aanbod, maar qua games zou het toch echt 1 lijn moeten zijn.