8-bit look hoeft idd niet van mij. Hele mooie 16 of 32 bit look vind ik prima. Gewoon wat gedetailleerder, wat meer kleur, toffere effecten, etc etc.
Weet iemand de prijs van de nieuwe outlast dlc van dinsdag? Heb volgens mij nog 10 euro op mn account staan dus zou mooi zijn als het 10 euro of minder is
Outlast: Whistleblower, the first DLC for Outlast, will be available to download on PC and PlayStation 4 for $8.99 on May 6, Red Barrels has announced alongside a launch trailer.
"Whoa! Harmonix wants to bring Amplitude to PS4 and PS3, and you can help make it happen. Yes, this is real!" Klik...
Weet iemand of er binnenkort nog veranderingen inde PS4 komen? (net als de ps3 dan de slim etc... Maar nu bijv hardware ''verbeteringne'' als iets betere dvd/bluray speler erin oid?) En is er bij de games die nu uitkomen een groot merkbaar verschil of je een ps3 of ps4 heb? stel bijvoorbeeld de nieuwe wolfenstein die uitkomt over 3 weken, merk je dan een groot verschil als je t speelt op de ps3 of ps4?
Tuurlijk merk je een verschil tussen de PS3 en 4... Je eerste vraag begrijp ik niet echt. Er zal zeer waarschijnlijk over een jaar over 2 een 'nieuwere' ps4 komen, maar hardware zal hetzelfde blijven (misschien meer geheugen)
ik bedoel meer of er kleine tweaks/verbeteringen aan de ps4 komt die nu uitkomen, want hoorde dat er veel problemen waren bij het begin met de dvd speler... de pootjes en andere kleine dingetjes
wat is er met de blu-rayspeler dan? De pootjes zijn volgens mij alleen bij de eerste batch fout. Ik heb iig geen wobble. Welke andere kleine dingetjes?