1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    En als ik niet speel, dan staat ie wel aan voor Netflix. :+

2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Heel verrassend, speel ik toch vaak Ghosts....

Het blijft een Quick fix gehalte hebben bij mij terwijl BF4 weer zolang duurt als je iedere keer Conquest speelt.

Voor netflix heb ik nu de Chromecast.

3. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Conquest duurt 15-30 minuten, valt toch wel mee? :)

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Nieuwsgierig: welke games speel je er op dan?

Ik game zelf ook bijna dagelijks, iig in de weekenden maar dan vooralsnog op de PS3. Ik had verwacht dat ik mij zou ergeren aan de grafische verschillen maar het doet me bar weinig.

Ik denk dat die 'ergenis' pas komt wanneer er qua AI en physics ook echt grote verschillen komen.

5. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Nee, niet met een kleine ;-)

De code potjes zijn precies goed qua lengte...

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Een half uur zou voor mij idd ook te lang zijn. Op zich kan ik best een half uur achter elkaar gamen en vaak ook wel langer. Echter een half uur ongestoord gamen daarentegen :+

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb heel veel plezier gehad met de PS4 deze eerste maanden (kijk maar :+), en alleen al de kleinere dingen als een soepelere, betere UI maken het al heel nice. De veel betere controller. De superieure versies van cross gen games. Share. etc. De randzaken zijn ook belangrijk.

Het enige wat ik nog mis is de echte knaller die ik aan het eind van de generatie nog ga herinneren. Zeg maar, de Kameo van deze generatie. De PS4 had een heel degelijke launch line-up. Degelijk. Maar zonder die ene game wat het geheel net dat beetje extra geeft.

8. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839

Je hebt ook andere gamemodes he.

Vind cod dit jaar echt fucking gaar. Ongebalaceerd kutspel

Heb zelf de ps3 vaker aanstaan dan de ps4. Komt mede door Dark Souls 2 wat echt een gruwelijk is. Speel ook dragon age en the wolf among us erop

9. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Het is zeker ongebalanseerd, juist daarom speel ik haast en alleen maar "Dropzone"

Dit heb je niet met BF4, dacht ik.

En ik vind cod nog altijd lekkerder schieten dan BF4. Kan het niet uitleggen, maar misschien voelt cod sneller aan terwijl Ghosts eindelijk langzaam is als cod.

De ps3 heb ik helaas verkocht omdat ik gek werd van de controller en de installatie process van psplus games en de updates.

10. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Nee klopt maar je hebt wel andere gamemodes die niet lang duren. Domination bijv.

Cod is ook sneller haha. Moet altijd de sensitivity van de controller aanpassen als ik van bf naar cod ga

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Gewoon DS4 gebruiken. :+

Het ergste aan de PS3 is (en is dus ook de grootste verbetering van de PS4) de ongelofelijk trage downloadsnelheid. En onstabiel. 4 dagen gedaan over 5 GB (waarna de laatste 5 opeens een eindsprint was binnen een half uur 8))

12. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Gelukkig heb ik dat probleem niet meer. Voor het eerst sinds jaren heb ik maar 1 console en dat voelt heerlijk! Ik heb al een backcatalog op de ps4 en Vita. Laat staan als ik nog de Xbox 360 en ps3 nog in bezit had alsook de Xboxnone had gekocht.

Vind het wel lekker zo ;-)

Straks Destiny, Advanced Warfare, Driveclub... Ik heb niet zoveel games nodig om te kunnen genieten.

Laatst bewerkt: 12 mei 2014
  13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het is opzich niet dat ik gigantisch veel games nodig heb om me bezig te houden en te genieten, maar de games wat ik wil zijn allemaal verspreid over alle consoles. :+

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Kan je de DS4 gebruiken op de PS3? Gewoon ter interesse want ik heb geen PS3 noch een PS4 :+

15. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Voornamelijk Battlefield en Awesomenauts, beiden multiplayer.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zekers. Niet bij iedere game, maar er zijn er een flink aantal die het ondersteunen. Heb zo eergisteren nog Puppeteer zitten spelen.

17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Ah, dat scheelt. Jammer niet voor alle games, anders kon je die brakke DS3 wel weggooien :+

18. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Kan wel alleen via micro-USB kabel helaas.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  20. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    WTF, waarom? Amplitude moet er echt wel komen. Moet wel zeggen dat ik na Record Run wel begin te twijfelen aan de kwaliteiten van Harmonix :emo:

Deel Deze Pagina