Heel verrassend, speel ik toch vaak Ghosts.... Het blijft een Quick fix gehalte hebben bij mij terwijl BF4 weer zolang duurt als je iedere keer Conquest speelt. Voor netflix heb ik nu de Chromecast.
Nieuwsgierig: welke games speel je er op dan? Ik game zelf ook bijna dagelijks, iig in de weekenden maar dan vooralsnog op de PS3. Ik had verwacht dat ik mij zou ergeren aan de grafische verschillen maar het doet me bar weinig. Ik denk dat die 'ergenis' pas komt wanneer er qua AI en physics ook echt grote verschillen komen.
Een half uur zou voor mij idd ook te lang zijn. Op zich kan ik best een half uur achter elkaar gamen en vaak ook wel langer. Echter een half uur ongestoord gamen daarentegen
Ik heb heel veel plezier gehad met de PS4 deze eerste maanden (kijk maar ), en alleen al de kleinere dingen als een soepelere, betere UI maken het al heel nice. De veel betere controller. De superieure versies van cross gen games. Share. etc. De randzaken zijn ook belangrijk. Het enige wat ik nog mis is de echte knaller die ik aan het eind van de generatie nog ga herinneren. Zeg maar, de Kameo van deze generatie. De PS4 had een heel degelijke launch line-up. Degelijk. Maar zonder die ene game wat het geheel net dat beetje extra geeft.
Je hebt ook andere gamemodes he. Vind cod dit jaar echt fucking gaar. Ongebalaceerd kutspel Heb zelf de ps3 vaker aanstaan dan de ps4. Komt mede door Dark Souls 2 wat echt een gruwelijk is. Speel ook dragon age en the wolf among us erop
Het is zeker ongebalanseerd, juist daarom speel ik haast en alleen maar "Dropzone" Dit heb je niet met BF4, dacht ik. En ik vind cod nog altijd lekkerder schieten dan BF4. Kan het niet uitleggen, maar misschien voelt cod sneller aan terwijl Ghosts eindelijk langzaam is als cod. De ps3 heb ik helaas verkocht omdat ik gek werd van de controller en de installatie process van psplus games en de updates.
Nee klopt maar je hebt wel andere gamemodes die niet lang duren. Domination bijv. Cod is ook sneller haha. Moet altijd de sensitivity van de controller aanpassen als ik van bf naar cod ga
Gewoon DS4 gebruiken. Het ergste aan de PS3 is (en is dus ook de grootste verbetering van de PS4) de ongelofelijk trage downloadsnelheid. En onstabiel. 4 dagen gedaan over 5 GB (waarna de laatste 5 opeens een eindsprint was binnen een half uur )
Gelukkig heb ik dat probleem niet meer. Voor het eerst sinds jaren heb ik maar 1 console en dat voelt heerlijk! Ik heb al een backcatalog op de ps4 en Vita. Laat staan als ik nog de Xbox 360 en ps3 nog in bezit had alsook de Xboxnone had gekocht. Vind het wel lekker zo ;-) Straks Destiny, Advanced Warfare, Driveclub... Ik heb niet zoveel games nodig om te kunnen genieten.
Het is opzich niet dat ik gigantisch veel games nodig heb om me bezig te houden en te genieten, maar de games wat ik wil zijn allemaal verspreid over alle consoles.
Zekers. Niet bij iedere game, maar er zijn er een flink aantal die het ondersteunen. Heb zo eergisteren nog Puppeteer zitten spelen.
Ok. Waarom is de Amplitude kickstarter aan het falen? https://www.kickstarter.com/projects/harmonix/amplitude http://www.kicktraq.com/projects/harmonix/amplitude/ Ik wist wel dat ik hier op XBW een van de weinige liefhebbers was, maar dit valt vies tegen hoor Hopelijk halen ze de schade de laatste paar dagen van de kickstarter nog in
WTF, waarom? Amplitude moet er echt wel komen. Moet wel zeggen dat ik na Record Run wel begin te twijfelen aan de kwaliteiten van Harmonix