Het is een game die met publisher blijkbaar anders niet zou komen. Het zal me aan mijn reet roesten of het Harmonix is of dat EA naar kickstarter gaat, of een of andere vage indie. Als het zorgt voor games die ik wil is het prima. En ik wil Amplitude. Heel graag
Je hebt een spaceshipje waarmee je noten op de baan moet afschieten. Iedere baan staat voor een ander instrument. enne, dat is het eigenlijk. Rock Band Blitz gespeeld? Lijkt er wel op. Rock Band Blitz
Diablo 3 Ultimate Evil Edition komt 19 Augustus (eindelijk) naar de PS4!\o/ (en de rest) Kijk erg naar deze game uit, lijkt me vet!
Een PC game uit 2012 en een deel 4 van een fps. Tuurlijk kunnen dat leuke games zijn, maar echt spannend is het niet. Crisis dan pas......
Omdat een game een deeltje whatever is, wilt niet zeggen dat het niet 'spannend' kan zijn. 64 man online in BF is wel degelijk 'spannend' op console. Misschien tijd om een andere hobby te zoeken? Of toch maar een game-PC. Die PS4 heb je zo verkocht op MP of op de bazar
Ik hoef toch niet alleen maar positief te zijn op dit forum? Ik ben echt wel benieuwd naar de E3, naar Morpheus en ook in de Vita thread onverdeeld positief. Echter bijv ook het nieuwtje van Diablo, die al op de E3 van vorig jaar is aangekondigd komt pas na de E3 van dit jaar. Een game die al weet ik veel hoe lang uit is.
Dat zegt toch niemand. Het is interpretatie van mij, maar je komt niet echt gelukkig over met de keuze voor de ps4. Dat mag best hoor, alleen ik dacht misschien zit hij nog te twijfelen om een game PC te nemen en die keuze zal echt niet slecht zijn voor je. Je moet natuurlijk doen waar je zin in hebt, maar ik zou geen zin hebben in een console waar ik niet op speel en waarop ik veel games maar matig op vind.
Moet zeggen dat ik ook niet op dit soort oude meuk zit te wachten. Bijna 2,5 jaar na de pc release en 1 jaar na de PS3/X360 release (reaper of souls is recenter natuurlijk). Is gewoon echt weer een voorbeeld van easy cashen en de huidige inspiratieloze sfeer die momenteel rond de nextgen consoles hangt. Kan me niet voorstellen dat de game zo wereldschokkend anders/mooier zal zijn op de nextgens. Zal gewoon een rechtstreekse poort van de pc versie zijn. Daar word ik in ieder geval niet enthousiast van.
Al waren het games uit 1999 dat boeit toch niet? Daarbij is Awesomenauts geen PC game van origine he.
Kwam deze tegen op Steam, is daar gisteren op uitgekomen en scoort best goed. Schijnt deze zomer ook naar de PS4 te komen: [yt]N2goONJ73rw[/yt] Kleurrijke platformers zijn altijd tof.
Ziet er leuk uit, al gaat het soms wat erg ver qua drukte en kleuren. Ben benieuwd hoe het speelt; de animaties zien er soms wat onaf uit... houterig misschien. Eh, day 1 denk ik