1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Edit:
    Laat maar ik dacht dat ik in het Xbox topic zat.....

Laatst bewerkt: 15 mei 2014
  2. FerryNL86

FerryNL86 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja had niet gedacht dat het zo makkelijk ging:eek:. Toch echt wel een verschil ook wat er in de US store staat.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Offgamer?

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435

Bij mij wel. Probeer het nog eens anders...

Een site waar je US storecredits kan kopen met PayPal.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Handig, want de prijzen bij ons slaan nergens op

6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Alleen werkt het niet altijd even goed. Zo ben ik met Battlefield op de battlelog geen premium en geeft ie alleen aan dat ik de expansions apart heb. Hierdoor kan ik die phantom assignments niet beginnen en heb ik bv minder presets. Niks boeiends echt, maar wel iets dat ik gezegd wil hebben :p Verder werkt alles van de US store gewoon perfect op je eigen account :)

7. FerryNL86

FerryNL86 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Trials Fusion doet het in ieder geval ja. Even downloaden met US account en spelen met NL account. Alleen heb wel meteen een probleem en hoop niet dat het ligt aan het feit dat ik hem in de US store heb gekocht. Maar ik kan telkens niet connecten met Uplay.

Zo kan ik geen online tracks spelen of wat dan ook:'-( Of is dat gewoon jammer voor me omdat ik hem in de US store heb gekocht?

8. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Ik kan ook niet connecten met Uplay, en die van mij komt uut de NL store

9. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Miss dat veel mensen killzone shadow fall ''minder'' vinden omdat het eigenlijk een TOTAAL andere game is dan killzine 1 2 of 3....
    De hele sfeer is anders, minder grouw.. in de killzone 123 was het echt oorlogsgebied en heavy guns... Teamwork... en dit deel is daarin toch heel anderes....
    Maar ik vind hem erg vet en afwisselende missies/chapters.... TOffe game

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heb ook Trials uit de US Store en het werkt perfect. Zal op het moment wel aan de ubisoft servers liggen

11. FerryNL86

FerryNL86 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok:thumbs:

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Met child of light kon ik ook niet connecten met Uplay. Watch Dogs multiplayer zal waarschijnlijk ook nooit gespeeld worden omdat dit ook via Uplay gaat :+ verschrikkelijk vind ik dat Uplay.

13. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Uplay is is toch niet verplicht? Als ik Child of light ga spelen, dan skip ik meestal Uplay. Waarvoor is eigenlijk Uplay? :+

Laatst bewerkt: 15 mei 2014
  14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Uplay is in SP games niet boeiend nee, maar voor multiplayer moet je wel inloggen. Nja het is een systeem om je in game te belonen door spellen. Uit te spelen, maar het heeft nooit gewerkt eigenlijk.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
  16. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    Wolfenstein en Watchdogs besteld, eindelijk weer wat nieuws te spelen!

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    FC3 zag er al goed uit, dus ik ben er wel van overtuigd dat FC4 op PS4/One er ook wel goed uit gaan zien. Het het was een erg leuke game, dus ik kijk er wel naar uit.

Wordt alleen wel een heel vol najaar met games als dat zo door gaat. En dat na zo'n rustig eerste half jaar.

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Jammer dat FC4 ook weer op die 10 jaar oude ellende moet draaien, voor mij een reden om totaal niet enthousiast te worden. Leen hem wel's een keertje over een jaar of wat :+

19. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Erg jammer inderdaad dat ze het zo op veilig spelen. De boundaries pushen is ondergeschikt aan de potentiele massaverkopen. Al is dat wel een beetje hoe de gameindrustrie vandaag de dag werkt, zeker voor de grote spelers als Activision & Ubisoft.

20. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Next-gen Dragon Ball op komst

Anime News network meldt dat Bandai Namco bezig is met een nieuwe Dragon Ball, dat uit moet komen voor PlayStation 3, Xbox 360 en PlayStation 4.

Natuurlijk zien we wederom Goku, Gohan en co op komen draven (of vliegen), maar de game krijgt ook een nieuwe high-tech futuristische stad met een tijdmachine. Ook de hyperbolic time chamber maakt zijn opwachting in deze game. Voor de niet-kenners: in deze kamer staat de tijd zo goed als stil, een dag duurt een jaar, zodat je daarin bijvoorbeeld eindeloos kunt trainen zonder heel veel tijd te verliezen.

Deel Deze Pagina