Volgende week zijn er 4 weken voorbij, dus normaal gesproken zouden ze er volgende week moeten zijn. Dan is aankondiging deze week, vorige IGC was op 1 mei. Dan denk ik op E3 misschien aankondiging van de nwe jaarlijkse PS3 titels, tenzij ze die ook niet meer gaan rouleren net zoals de jaarlijkse Vita titels ( die hadden in nov. vorig jaar al vervangen moeten worden ). Edit: Toch pas volgende week aankondiging, dus ditmaal weer 5 weken ertussen. Zo komen ze niet aan de 12 updates.
Drakengard 3 is vandaag alleen digitaal uit in Europa, dus besluit PlayStation een launchtrailer online te zetten van deze PlayStation 3-exclusive titel die door Square Enix uitgegeven wordt.
Heb Transistor ook maar gekocht . Ben wel geen RPG fan. Maar de art style, sci-fi theme en muziek hebben mij overgehaald. Nu maar hopen dat ik hem vet ga vinden als RPG newbie
Wat zijn jullie impressies van Transistor? De prijs houdt me nog even tegen, hoor graag de indrukken van mede XBW-ers .
Inderdaad apart, mijn PS4 download ook patches in een paar minuten en dan bij een ander doet ie er zomaar 4 uur over Zeker aan te raden om je ports open te zetten voor je PS4 dus.
Moet je daarvoor persé eerst een Static IP adress aanmaken voor je PC? Of is dit niet nodig en alleen de port forward gegevens invullen?