1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat is daar nou irritant aan? Dat gescheiden gedoe is juist irritant en vind ik alleen nuttig voor exclusives ofzo.

2. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Yeah!!!

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    God deze discussie weer.

4. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Heb de 1e boss verslagen voordat ik stopte, ik vind het erg tof maar je moet wel van de tactische combat houden anders ga je het niet leuk vinden..

Het is nml van 'room' naar 'room' gaan en vijanden verslaan. Ziet er wel top uit allemaal en de soundtrack is ook briljant.

5. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Heb de vorige discussie denk ik gemist, maar als PS4-gamer blijf ik het raar vinden dat ik voor een multiplatform game naar het Xbox gedeelte moet gaan. Ja, dit is een xbox forum, ik weet het...

Oeps, offtopic \o/

Is het een moeilijke learningcurve? Volgens de reviews wordt je in het diepe gegooid, ben benieuwd of er wel een opbouw is in skills/functions en hoe die toepasbaar zijn etc.

Laatst bewerkt: 22 mei 2014
  6. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Het lijkt mij echt heel tof.. maar het is toch wel realtime? of pauze/turn based?

nog even offtopic:
    @Hybrid: Waar is deze discussie? ben wel nieuwschierig.
    Is het heel raar dat er een psworld oid komt nu zoveel mensen zijn overgestapt op playstation?
    Ik kom nu al jaren op xbw voor playstation doeleinden en ik denk vele met mij.

7. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Je kunt wel in realtime vechten maar dat is amper tot niet te doen, je kunt beter uitgaan van het pauze/turnbased gebeuren.

Wat beter uitgelegd, je komt in een kamer waar verschillende vijanden zijn, je drukt op 'pauze' en plant je moves, daarna ''unpauze'' en je ziet de moves in versneld tempo voorbij komen.
    Daarna moet je in realtime ''vluchten'' voor de vijanden omdat je powerbar leeg is en je dus geen moves kunt doen in die fase (je krijg wel al vrij snel bepaalde moves die je dan wel nog kunt gebruiken, bv. een teleport)
    Zit je powerbalk weer vol, dan begint het ''pauze > plannen > execute'' weer.

De diepte van de combat zit m in de verschillende functions (moves) die je vrijspeelt en kunt combineren. Ook kan je bv. kiezen om te pauzeren zodat je 1 vijand in een keer afslacht, of je wacht even tot er wat vijanden dicht bij elkaar staan en pauzeert dan pas voor een Area of Effect aanval.

Laatst bewerkt: 22 mei 2014
  8. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Dank, klinkt goed :)

9. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Is het ook, maar je moet er dus wel van houden!

Want de gehele gameplay draait vnl. om de combat en het combineren van alle functions, verder kun je wel rondlopen maar er valt weinig tot niets te exploren zeg maar. Het is geen traditionele action-RPG.

10. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Het doet me ook een beetje aan fire-emblem denken daardoor, ik ga em kopen.. eerst mijn ps4 binnenkrijgen ;)

11. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
  12. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee niemand wilt die game en is de game niet op de ps3... je blijft het in ps4 games topic posten

13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
  14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    HA! Suck it haters!
    /victorydance

15. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5

Oh shit ik dacht ook voor de 4

16. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
  17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    De game heeft de laatste paar dagen een behoorlijke boost gekregen. Alles hielp natuurlijk qua exposure, maar het was niet 1 ding op 1 dag. Na een tweet van Playstation zag je het ook weer omhoog gaan. Of misschien wilden de Amplitude fans het gewoon spannend houden! :+

Ik weet dat Kickstarters altijd op het laatste nog een boost krijgen, maar ik denk niet dat iemand dit nog had verwacht. :D

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    #care

blijft toch een saaie game :+ veel plezier iig ermee Dulle :p

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Iemand al Transistor gespeeld? Ziet er prima uit, ga hem zeker over een tijdje halen. PS4/PC release.

Laatst bewerkt: 25 mei 2014
  20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Eerlijk gezegd val ik in slaap bij het kijken van het filmpje. Trekt me totaal niet dus. Gelukkig zijn er nog andere games. Hopelijk weet WD mij wel wakker te houden :)

Deel Deze Pagina