Het is een spel a la Demon's en Dark Souls. Alleen deze keer zo te zien met de nodige gameplay changes.
Gifjes V2.0 Gebruik dit om het écht als gifjes te maken. Al dat geklik iedere keer. https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/webmneogaf/?src=api
Hoe de fuck heb je zulke hoge scores met TOM? Level 197 of zo bitch.... Ik ben altijd mijn crystals kwijt!
http://www.zavvi.nl/games-ps4/kingdom-hearts-3/10817211.html op zavvi staat kinddom hearts 3 release op 27 juni.. weet iemand of dat zo is? is wel erg dichtbij en kan er nog niks over vindne... zou te mooi zijn..
Verkeerde topic? Ik heb iig een paar crystals verzameld waardoor ik constant met powerups kan spelen. En als het eenmaal lekker gaat haal je constant meer crystals dan je uitgeeft. Hogere scores; pro-tip: draai de vita een kwartslag Zodat je met je duim gemakkelijk het vraagteken kunt bereiken. Zo kun je gemakkelijker een combo gaande houden.
F#k de topics... Ik moet ook altijd naar Xbox One voor multiplats terwijl de category thread "Xboxnone" heet. Logica? Nergens. ;-) En nu weer ON TOPIC in de verkeerde topic. Ah, jij gebruikt de vraagteken.... Ik wik dat juist niet gebruiken, daar ik het een spel vind om zelf uit te vogelen en niet constant op de vraagteken te drukken om alvorens pre gedefinieerd als een malle op de voorschotten gaan duwen. Ik doe het la naturel ;-)
A la naturel heb ik niet echt tips voor Daarmee ben ik tot 40 a 50 miljoen gekomen. Nog steeds not bad, maar het is geen ~300 miljoen.
Gelukkig, een vierde keer hetzelfde spel valt een beetje erg op. DarkSII nog niet eens meer aangeraakt, maar naar een *echte* opvolger van DemonS kijk ik wel uit.
Shotgun of kruisboog maakt voor de gameplay niet zoveel uit. Langzame reload projectiles hadden we al. Ik vind het duidelijk herkenbaar als souls game
Iemand enig idee waarom ik bij Injustice Gods among us geen story mode kan spellen. Online is er weinig over te vinden helaas.
hele game is wel gedownload? Ik kon bijna meteen al beginnen met de story en kreeg de hele tijd meldingen 'chapter zus en zo kan nu gespeeld worden' naarmate de download vorderde