Dat was ik inderdaad. Heb em toch nu samen met Child of Light in het mandje staan. Fingers crossed dat het buiten de campaign ook leuk is om voor highscores te gaan.
Net even 10 min gespeeld. En het heeft wel wat ja. De reviews tot nu toe zijn ook erg positief Is ook best rustgevend... chill muziekje op de achtergrond. :b: Alleen had ik wel pijn in mijn duimen na 5 min. Is ook even wennen, omdat je beide draken ( of wat het ook zijn ) tegelijk moet besturen.
Allemaal al aangemeld voor de Destiny alpha voor morgen? Kan vandaag nog (en tot morgenochtend 8:59) http://playstation.greatnessawaits.com/destiny.html
De instant access van Battlefield Hardline kon je al direct na de E3 spelen door hem op de PS4 onder BF4 te downloaden, maar die downloads zijn er heel snel doorheen gegaan. Nu staat er dat je je voor de waitlist moet registreren (was voor de eerste te laat, en voor de tweede nog geen code ontvangen ).
Ik ben daar al iedereen aan het afmaken met mijn gepatenteerde driving skills Het is gewoon een bug dat niemand doodgaat.
En die mensen erachter dan?! Dat was mijn masterplan, om die zo dood te maken! Ik kreeg door de beta eerder zin om BF4 weer eens op te starten dan dat ik Hardline meer ging waarderen oid.
Echt echt heel k**. Ik werd helemaal blij van de Lily Bergamo plaatjes. Wat is uberhaupt ook de link tussen die twee?