Alleen het downloaden gaat ontiegelijk traag nu. Zal dat komen omdat ik nu vanuit de US store download?
Zal het op die site dan ff proberen, omdat bij het registreren toch gewoon Nederlandse teksten stonden. En die shop bedoelde ik waar hij zijn $50 kaartje koopt. Waar/hoe koop jij die? En er was toch ook nog iets met een masteraccount?
Ja je moet je US account als master account doen op de PS4. De site die ik gebruik is Offgamers.com, maar je kan ook amazon oid gebruiken als je een CC hebt offgamers maakt het net ietsje duurder, maar daar kan je met PayPal betalen.
Mocht je interesse hebben. Voeg me maar toe: VaultBoyNL of VaultBoyUS86 (maar dat is mijn US account waar ik alleen de games koop)
direct binnen. je krijgt ze gelijk te zien zoals bij livecodes oid en daarnaast krijg je het ook nog per mail
Ok thanks voor het rappe antwoord. Het duurt bij mij nou alleen al een uur....ach ja die metal gear deal is toch al weg zag ik net. Nou heeft het geen haast meer.
Dan zou ik er even een mail naar sturen heb je ook al rechtboven bij je account gekeken? daar kan je ergens kijken naar 'gekochte items' ofzo. Als het goed is gegaan, staat daar je code dan
Volgens mij ben ik een watje geworden met games. Ik ging bij Child of Light gisteren 2 keer op 1 plek af en stopte. Vandaag denk ik op Casual zetten en gezellig doorgaan. CoL lijkt niet het soort game te zijn waar ik grote uitdagingen wil. (al weet ik zeker dat ik het de 3e keer gehaald zou hebben, het was gewoon mijn weigering om een potion te gebruiken) Art style is wel geniaal. Laat me denken aan de illustraties in kinderboeken van vroeger. Jammer dat die vertelster niet meer... vertelt. edit: Oh nee wacht, er is een apart CoL topic Ik blijf dat steeds vergeten.
Ik heb nog effe een vraagje over PayPal. Ik wil iets uit de US store kopen met PayPal, maar na het inloggen geeft hij aan dat ik alleen met creditcard kan betalen. Heb mijn bankrekening al bevestigd bij ze (nadat ze twee bedragen hadden gestort), maar de mogelijkheid om via de bankrekening te betalen staat er niet tussen. Zie ik iets over het hoofd?
Dat zou zeker ideaal zijn geweest, maar helaas. Joh maar je hebt met meerdere games echt een groot voordeel hoor je bespaart alsnog veel op deze manier
Hoe zit dat nu dan met die US accounts? Kan ik gewoon op mn main blijven spelen? De games ook op mn main spelen? En lok je hiermee geen ban uit?