Kan echt een topper worden. Het is mij niet helemaal duidelijk of dit een PS4-exclusive is? Maar mocht dat zo zijn dan heeft Sony een heel grote troef in handen.
Mijn custom Resogun schipje! Schiet uit zijn handje Afterburner uit de afterburner locatie! Hier is ie in actie! Nu te downloaden @ Resogun! pls like and subscribe Nee, maar is wel geinig. Hoe simpel het ook te maken was, het resultaat ziet er wel grappig uit.
Wat is het praktisch nut van de game? En nee, ik zit nu niet in mijn zeik modus. Ik vind het er leuk en fris uit zien, maar doelloos rondvliegen en landen en rondlopen op planeetjes beginnen me denk ik al snel te vervelen. Moet wel een soort van doel hebben of echt bijzondere gameplay hebben. Beetje dieren en plantjes ontdekken zie ik mezelf niet heel lang doen.
Proberen meer te ontdekken dan je vrienden? geen idee nog. Misschien is het wel als minecraft dat je je eigen doelen probeert te verwezenlijken.
Nou ja, dat is juist alles wat ik wil van de game. Exploration. Interesseert me niks wat het verdere doel is Oneindig aantal planeten te ontdekken! Rondvliegen in space! Wat zou je nog meer willen doen?!
Het is een indie titel. Die worden altijd gehyped. Maar nee ziet er wel cool uit. Maar wil graag wat meer zien.
Als er íets altijd gehyped wordt zijn dat wel de AAA titels Bij indie zit je juist altijd met 'maar, maar... het is geen big budget AAA game, daar koop je toch geen console voor *snotter*'
Het ziet er inderdaad allemaal erg interessant uit maar ik snap het doel van de game ook nog niet. Geen idee dan ook of zoiets mij lang kan boeien.
Over indie titels gesproken, ik vind het nog steeds stom dat er niets van Rime langs is gekomen bij de E3. Is het raar dat dat nog steeds mijn meest anticipated PS4 game is (naast The Witcher 3 en MGS 5)?
Als het nou zoals de inspace game van de PC was. (Freelancer ) Dan kan het wel wat worden ja. Space was zo groot hé en je kon dan ook je ruimteschip upgraden enz.
Daarom hoop ik dat de 'spirituele' opvolger van Freelancer ook een succes wordt. No Man's Sky lijkt me ook wel erg leuk trouwens.
Volgens mij zijn ship upgrades en combat al bevestigd voor No Man's Sky. Las alleen wel dat we allemaal in hetzelfde universum zitten, dacht eigenlijk dat ieder een ander uniek universum zou hebben maar dat is dus niet zo.
Denk het niet ik heb namelijk pas een PS4. Gamertag; Leisp4 Laat maar weten wanneer je tijd hebt voor potje co-op.