Was het maar een zak friet wil je zeggen! Ik daag je uit voor een legendarische zak friet creatie! Kun je er ook een berichtje bij zetten? "Greetings from Holland" ofzo.
Snap ik, maar je HDD gaat met online aanschaffen toch net zo snel vol als met discs? Overigens maak ik mij er niet druk om. De games staan toch in een soort van cache. Na een paar % installeren/downloaden kan je alweer spelen.
hahaha eindelijk eens een keer 15 dollar en hier 15 euro Ehm ja dat kan ik vond Child of Light ook een heerlijk verfrissende game. Die zogenaamde geweldige triple A titles komen mij inmiddels de strot uit elk jaartje weer minimale aanpassingen en daar dan 60 euro voor neer leggen. Nee doe mij maar een aparte ervaring die mij bij blijft en dat ik over een aantal jaar denk "oh ja! Dat spel over de eerste wereldoorlog dat was gaaf!" Afgezien van TLOU heb ik ook vrijwel geen enkele AAA titel waar ik met smart op zit te wachten terwijl ik nog steeds met smart aan het wachten ben op de remastered versie van Abe's World
Er is zeker geen demo? Enn, Behold, mijn zak friet! In Minecraft weet ik ook al nooit iets fatsoenlijks te bouwen
Nee geen demo. Ik ga even mijn internet fixen (die is na de update opeens echt heeel traag) en dan kijk ik wel of ik wat kan streamen voor je.
Ik ga hem ook zeker weten aanschaffen. Ik heb hetzelfde hoor Veel AAA games boeien me allang niet meer, maar dit soort games kan ik echt wel waarderen ja. Child of Light was echt super geweldig om te spelen. Jaren geleden moest ik er echt niks van hebben, maar tegenwoordig speel ik dit soort games veel liever dan de zoveelste COD, Assassins Creed of noem maar op. Even een stukkie kijken