1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ga even een half uurtje ofzo van NFS streamen. :p
    http://nl.twitch.tv/dullenl

edit: Oh wacht, daar hadden we een apart topic voor 8) Ach.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Haha, ik klik op de link. Zie nog net 'Total Loss' in beeld staan en krijg dan een reclame filmpje :+

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dus jij was het was met die perfecte timing binnenkwam :+

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Voor mensen die niet in het BF4 topic komen.

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Shit, ga je ieder nieuwtje van een game wat op de PS4 uit komt en ook gepost wordt in het bijbehorende topic hier posten?

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja hadden we maar het multiplatform gedeelte moeten houden.
    Hier was laatst ook een discussie over BF4 dus veel mensen komen niet in het BF4 topic.

Maar ja wil alleen maar helpen. En ik vraag me af welk ander nieuwtje ik gepost heb?

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik kom niet in het BF topic, dus dit was wel handig voor mij :p

_____

en wtf @ NBA. Ik heb al 2 keer straftraining gekregen (terecht, ik zuig). 1 keer meost ik 20 keer free throws achter elkaar erin gooien, en 1 keer gewoon 50 keer scoren zonder te missen.
    Kom je daarin in een wedstrijd, gaat alsnog 99% ernaast. 8) Kom op man, ik doe het op dezelfde manier met dezelfde timing!

8. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    :+

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is er dan een PS4 BF4 topic? ;)
    Maar ja het multiplatform gedeelte moest zo nodig weg..

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wie heeft die onzin geschreven? :+

Ik moet wel zeggen dat ik toen eerder topics in het Playstation gedeelte in gedachte had hoor. ;)

11. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het is nu inderdaad wat onhandig.

12. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Gewoon multiplatform topics in het PS4 gedeelte :cool:

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Bij het aanmaken van een topic moet de maker aanvinken voor welke platformen de game uitkomt. Op basis daarvan wordt het topic gelijk in de juiste subfora geplaatst. :cool: Is het multiplatform? Dan worden er gelijk kopieën van de OP in de juiste subfora geplaatst. Hoera!

Overigens ligt het in mijn geval niet aan de locatie van het topic, waardoor ik er niet kom. Er zijn gewoon een aantal games waar ik niet genoeg van weet, of te slecht ben waardoor ik me een vijfde wiel voel in het topic. :+ Dan neuzel ik er hier soms wat op los als ik toch wat kwijt wil, maar ik blijf verder uit de betreffende topics weg.
    Of in gevallen van bv Ass Creed heb ik me zo lang afzijdig gehouden van alle media van de game dat ik me niet comfortabel voel om opeens midden in het topic te springen, dus wederom; dan maar hier. :p

Het Playstation gedeelte is daarnaast relatief rustig en daardoor 'gezelliger' waardoor ik er ook wat liever post.

Laatst bewerkt: 17 dec 2013
  14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Helaas creëert dit wel precies het "verdeelde" forum wat ik zag aankomen.
    Maar ja het moest zo nodig weer veranderd worden.. :'-(

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het is toen besloten om het forum nog steeds voornamelijk een xbox forum te laten zijn. Alles wat bij de de x1 besproken kan worden wordt daar nu ook besproken. True hier zit een beetje een eigen clubje, maar dat was voor de herindeling ook al het geval.

Mensen gebruiken deze algemene games-thread om wat kleine discussies te voeren over games op de ps4, moet kunnen.

Al veel mensen hebben nfs onderhand. Kunnen we niet een avond een sessie plannen?

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Tsja. Het is jammer, maar als mensen niet tegen de verandering kunnen moet de verandering niet geforceerd worden. Kan altijd later nog een keer geprobeerd worden.

Maar die verdeling is er altijd wel geweest. In dit Playstation gedeelte zul je ook topics terugvinden van multiplatform games wat goedlopende topics hadden in het 360 gedeelte. Zo veel is er dus niet veranderd. :9

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    FIFA14 is 60fps toch? Je merkt namelijk behoorlijk daardoor dat de animaties echt een update nodig hebben. Same als huidige gen, wacht wel een paar jaar. :+
    Drukt iedereen nog steeds random op je touchpad terwijl je eigenlijk start wil drukken. Dat gaat echt lang duren voor ik dat in mijn systeem krijg. :lol:

Laatst bewerkt: 17 dec 2013
  18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik dacht ook dat ik daar lang over zou doen, maar uiteindelijk vrij snel aangeleerd. Ik vind de ligging nog steeds niet even natuurlijk als de Start/Select knoppen (logisch, na al die jaren), maar ik maak niet meer de fout om op de verkeerde knop te drukken.

En ach, Fifa 14 is niet zo next-gen als gehoopt. Maar na 2 jaar Fifa 12 te hebben gespeeld wil ik wel eens een nieuwe footie. :+

19. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    De OPTION knop is idd verdekt opgesteld :lol:

Heb inmiddels maar een 3 meter lange micro usb oplaadkabel gekocht, zodat de ds4 gebruikt kan worden, maar niet leeg raakt ;-)

Had nog een 10 euro bon van bol, dus kostte het mij maar 3 euro.

20. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ook al heb ik de game zo goed als niet gespeeld, lijkt me dat wel lache.:thumbs:

Deel Deze Pagina