Valiant Hearts is echt heel erg tof! De pace is wel erg laag en het is ook zeker niet constant actie.
Een nieuw jaar, een nieuwe KUF update! Blijkbaar nu alleen een PC / PS4 release, MMO / console strategie game of zoiets. Q4 dit jaar? We zullen zien. Titel spreekt mij nog steeds aan met een interessante combinatie van gameplay features, maar kom nu onderhand maar eens met een realistische release date.
Heeft Doki Doki cross saves? (jammer dat ik toen de demo heb verwijderd zonder eerst de savegame te uploaden naar de cloud. Kan ik opnieuw beginnen! ) edit: Ik start de game nu op en er is onthouden dat ik een groot deel van de tutorials had gedaan. Maar niet dat ik ook al een aantal quizzes had gedaan. Hm. Misschien is dat mijn PS4 demo progress dan. Wist niet eens meer dat ik die had gedaan. Ik was iig verder op de Vita
Guacamelee upgrade voor 3,50 ( 3,99 zonder Plus ) is ook wel nice. Maar gekocht want had DLC nog niet gespeeld.
Ik heb de hele game nog niet gespeeld, maar heb hem via PS+, dus zal die actie voor mij wel niet gelden. Weet nog niet of ik hem nu op PS3, Vita of misschien toch gewoon op PS4 ga spelen (dus wellicht aanschaffen voor PS4).
Ook als je de Plus versie hebt kun je upgraden. En nog mooier, de PS4 versie is daarna gewoon van jou en verloopt niet nadat Plus is verlopen.
Dat weet ik zeker ja, zoals Dulle al aangeeft is dit reeds bevestigd op de PS Blog. Na aanschaf kan je ook nog even bij de info over de game kijken, bij Plus games wordt vermeld hoeveel dagen de licensie nog geldig is ( oftewel hoelang je Plus abo nog loopt ), bij de geupgrade versie wordt het aantal dagen niet vermeld.
Heb de plus versie maar bij mij kost de game 13,99 in de store. Hoe werkt dat upgraden dan? Edit: nvm
Thanks, dat is goed nieuws. Zal eerst nog even de Vita of PS3 versie even een uurtje ofzo spelen, kijken of ik het echt tof genoeg vind om te blijven spelen, en dan wellicht opgraden... Heb namelijk nog een flinke backlog, en ook Rayman Legends ligt nog helemaal sealed te wachten, omdat ik net begonnen ben met Origins op de Vita, die ik misschien eerst nog wil uitspelen... Gisteren trouwens dat Resogun weer even 10 minuutjes gespeeld ofzo, maar het is me niet helemaal duidelijk wat de bedoeling is, afgezien van wat mensjes redden enzo... Ik ben er ook niet zo goed in.
Valiant Hearts gisteren uitgespeeld, heerlijke game. Nu AC Blackflag van een vriend te leen, ziet er ook echt geweldig uit, fantastisch! Final Fantasy X /X-2 HD Remake voor Vita gehaald. En voor PS4 de Guacamelee upgrade gedaan. Had de game voor de Vita, maar kwam nooit verder dan Javier Jaguar. Misschien nu de game weer opnieuw spelen zodat ik er lekker inzit en die baas verslaan!
Niet dat iemand erg geinteresseerd zal zijn in Doki Doki, maar om mijn eigen vraag bovenaan de pagina te beantwoorden... Ja, er is cross save PS4 En een minuutje later op de vita Er zijn 2 verschillende trophy lijsten, maar je kunt zo te zien niet een save van bv de PS4 laden waar je al trophies hebt gehaald en ze zo op die manier snel op de Vita unlocken. Blijft op 0% tot nu toe . Dus je zult 2 keer alles moeten unlocken (voor het geval je van het trophy hunter soort bent)