Mensen Towerfall gespeeld? Strider weet ik wat ik van kan verwachten, maar Towerfall is me niet helemaal duidelijk. Is het een of andere MP game?
Het is gewoon kut. Alle psplus titels van deze maand zijn kut. Lego batman 2 voor de Vita is wel leuk. De rest, gewoon kut en deleten die shit
Hey. Doki Doki is leuk Echt, ben ik de enige wat die leuk vindt? Maar wel mooi om te horen dat Batman leuk is. Zelf op de 360 gespeeld maar die op de Vita nog niet opgestart. Was bang dat het een crappy port zou zijn. Klein vraagje: Heeft ie de open wereld of is het volledig lineair?
Ik sla nu pas de OPM van deze maand open en ik spot dit bericht ...Kan me niet voorstellen dat dat gaat gebeuren, maar mocht dat zo zijn dan heeft de PS4 er een gigantische topper bij. En dat eventueel met Morpheus (vraag me wel af wanneer ze dat stukje geschreven hebben gezien ze het 'budget' van 32 miljoen al lang voorbij zijn ) edit: Dat was al bekend blijkbaar. I FORGOT, sorry!
Yes. Misschien is een apart Destiny-topic voor PS4(/PS3?) toch wel handig om af te spreken voor strikes/raids/pvp.
Gaat ie lekker Anubis? @DulleNL: Towerfall is een leuke titel en een hit op de PC, maar de content is vooral MP (incl. local play) gericht. Korte bouts tussen vier boogschutter types (free for all of team based), waarbij je o.a. best-of X matches speelt. Ammunitie is niet oneindig, maar je kunt wel elkaars schoten opvangen (een soort counter move) en zo je eigen voorraad opvullen. Verder zijn er nog verschillende wapens en heel veel verschillende arena's. Leuke competitieve game, maar erg beperkt in SP content dus. Leuk met een aantal spelers op de bank!
Gelukkig. Ik zou Towerfall niet aanbevelen om in je eentje te spelen, maar met wat gezelschap (evt. online) is dit een erg vermakelijke titel.
Wanneer was dit bekend dan ??? Dat spel had mij bijna zo ver om een PC onder de tv te zetten namelijk.. Please Basedgod, let this be true!
Is al een tijdje bekend eigenlijk, althans de geruchten. Maar ik zou het spel de eerste 3 jaar niet verwachten op de PS4.