Diablo 3 ga ik zeker halen, heb juist zitten wachten op de PS4 release. Is het trouwens een beetje te doen in spitscreen?
Eerst maar eens Last of Us uitspelen. Dan zien we daarna wel weer verder. Ga deze generatie niet teveel games tegelijkertijd spelen/halen.
En is idd 1 scherm, ook met co-op. Ook hier zeker weten Diablo 3. Staat al in de pre-order. Ook de last gen laten liggen. Ga geen game spelen op die ouwe meuk als er ook een current gen versie is. Nog maar 3 weekjes (ongeveer).\o/
Journey (zoals verwacht) naar PS4. Hopelijk cross buy, net als Flower. (stond op de Gamescom lijst van Sony) Spoiler Battlefield: Hardline Bloodborne CounterSpy Driveclub Surgeon Simulator Middle Earth: Shadow of Mordor Alien: Isolation Diablo III: Reaper of Souls Ultimate Evil Edition Lego Batman 3: Beyond Gotham Far Cry 4 Guns Up! WWE 2K15 NBA 2K15 Assault Android Cactus Pix the Cat Nom Nom Galaxy Nuclear Throne Galak-Z Project Cars Disney Infinity 2 Hohokum Helldivers Destiny Until Dawn The Unfinished Swan The Order: 1886 The Last of Us Remastered Super Exploding Zoo SingStar Minecraft PlayStation 4 Edition LittleBigPlanet 3 Killzone: Shadow Fall Intercept Journey inFamous First Light Hustle Kings
Level 7 Warlock momenteel met Destiny, heel erg dope spel. Ga deze zeker halen, had de PS4 redelijk impulsief gekocht gister.. Geen spijt van. Als er mensen zijn die willen gamen, voeg me maar toe : SPICYbbqsauwz
Ondertussen nog steeds stil over Planetside 2... Echt bizar. Hopelijk is die er wel een keer als ik een PS4 haal.
Gelukkig, *iemand* die over deze game begint. Alle registers open voor de PS4 versie. @EDIT: Journey ook PS4 versie... zeer nice. Ligt een beetje aan de prijs of ik die nog een keer ga spelen.