Ik was net eens aan het bladeren door wat oude YT filmpjes van mij. Daar kwam ik de Asura's Wrath demo tegen. Dát is een game wat ze eens mogen remaken van mij. Ben uiteindelijk nooit aan de full game toegekomen, maar damn wat was die demo vet. Veel epischer krijg je het niet.
Redux versies van Metro 1 en 2 komen ook naar de next-gen console. Voor de PS4 geldt: 1080p en 60 fps. De One zal het met een 912p resolutie moeten doen.
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/metro redux_PS4.html Best een goede aanbieding, voor nog steeds erg goede games. Heb het tweede deel nog niet gespeeld (staat wel in mijn Steam queue), maar de eerste vond ik een erg sfeervolle game. Shooter mechanics zijn oké, de kracht van de game ligt vooral in de sfeer. Veel goeds over deel 2 gehoord. Nog steeds een grafisch erg mooie game. Wanneer je deze serie nog niet hebt gespeeld en je houdt van shooters met een survival tint, dan is dit aanbevolen kost.
Blijkbaar zijn er nog veel mensen die die games gemist hebben...simple as that. En er komt genoeg aan dit jaar...had van mij wel wat minder gemogen!
Dit is wel een mooie deal hoor net zoals tlou die 43 euro is. Die andere remakes zijn best wel geldklopperij
Welke heb je staan? Ik heb alleen alien, halo en dragon age staan voor mij. En dragon age gaat voor alles En een paar maybes zoals evil within, lords of the fallen en shadow of mordor
Destiny speel ik dan nog. Disney Infinity 2.0 (Marvel) speel ik dan ook met mijn dochtertje Lego Batman 3 Dragon Age 3 (dit wordt een tijdslurper!!) Driveclub (maybe, maar damn, ziet er goed uit) Little Big Planet 3 (kan iets later worden als DC gekocht wordt, maar wel een must buy!) En Halo probeer ik echt te weerstaan. Geen tijd voor. Bovendien wil ik, als ik een Xbone erbij haal, de Slim versie. Deze is echt té damn huge!
Vind de remakes wel fijn, moet ze bijna allemaal nog spelen. Snap alleen niet waarom iedereen zo Hot is voor die Halo remake, dat is nu precies een game serie die je in het verleden moet laten. Daar vernietig je toch alleen maar goede herinneringen mee...
Enige remake waar ik op wacht is van gta... Heb em voor de helft uitgespeeld en toen mn 360 weggedaan.. Dus die zou ik graag speken weer. Nu paar x watch dogs gespeeld maar vakt hekaas erg tegen kan er niet lekker inkomen dus ac black flag gaan spelen wat n prachtgame!!
Las net dat hotline miami deze maand naar de ps4 komt nice! Ook een game die ik graag zou willen spelen.
Las het ja, beste indie die ik op de Vita heb gespeeld. Oja, als je hem al op PS3/Vita hebt aangeschaft krijg je hem gratis op de PS4. Zeker eens proberen, met die toffe muziek over de boxen. Nu alleen nog een release date voor deel 2 later dit jaar...
Ja, van mij mogen ze wel eens bekend maken wanneer deel 2 uit gaat komen. Net als The Witness, daar kijk ik ook al vanaf de reveal naar uit.