Nja het is vooral mooi als je een game niet gespeeld hebt. GTA hoef ik dan bv niet, maar Diablo en tlou zijn de tofste games op de ps4 voor mij
Deels mee eens. De pure HD-remasters kunnen mij, zeker als ik een game al gespeeld heb, gestolen worden. Maar deze Metro-redux is meer dan een simpele remaster. Daarnaast heb ik beide games nog niet gespeeld en dan is het een mooi pakket. Zeker voor die €27.
Ik moet zeggen dat betreft Last of Us ik je eigenlijk wel gelijk geef, ik keek er van te voren best wel naar uit, maar ik zat halverwege het verhaal en ik had er nog maar weinig zin in. Ondanks dat Last of Us echt in mijn top 3 games aller tijde heb.
Bargain voor die prijs. Beiden goede en sfeervolle shooters en met alle verbeteringen een erg aantrekkelijk pakket. Last Ligth is de meest recente Metro, vandaar dat deze logischerwijs ook minder vernieuwingen bevat (is zeker op het grafische vlak ook minder nodig).
Redux haal ik maybe ooit nog als er ergens een gaatje valt. Voorlopig zit dat er niet in. Nu bezig met Reaper of Souls, dan First light (Infamous DLC), dan destiny, Mordor, Lords, Unity, DA3, FC4 ... en dan komt bijna al weer TW3! Busy times
Great times!! Het was mager de eerste 10 maanden maar gaat echt de goede kant op. Blij dat sony ons tussendoor heeft vermaakt met de Indies. Nu klaar voor het echte geweld
Is om wat voor reden dan ook niet uitgekomen in Nederland (en veel andere landen) Geen idee of hij later nog wel hier uitkomt
Gisteren Hotline Miami gekocht. Wat een toffe game zeg van de graphics style tot aan de muziek(heerlijk!) Ging alweer te laat slapen omdat ik nog een level wou halen