Ja je moet alles aanschaffen in de US store. US account moet ook jouw master account zijn zodat je met EU account er toegang tot hebt.
Ik heb alles al goed staan de laatste stap voor mij is geld op dat account krijgen met de goede wisselkoers.. hoe doen jullie dat?
Klinkt goed inderdaad, in de toekomst ook maar eens checken. Nu zijn er nog niet veel games en aanbiedingen volgens mij? Hoeveel betaal je voor een volledige nieuwe game anders? Jammer dat het op de Vita niet kan.
~€46 OffGamers, US PSN cards van 50, 20 of 10 dollar (digitaal) kopen, en die toevoegen aan je US PSN account. Betaling kan lekker makkelijk met iDeal.
Of met CC kopen op Amazon.com. Dat lijkt me nu het voordeligst. Adres pakken ergens in een staat waar je geen extra taxes hebt dan ook... Edit: scheelt niet barveel zie ik net. OffGamers heeft een nette prijs! Edit 2: $100 gekocht en Diablo en PvZ gekocht
The Vanishing of Ethan Carter ziet er wel veelbelovend uit imho. Zowel visueel als gameplay: Dit najaar op de PC en volgend jaar op de PS4!
Je merkt wel dat er de laatste tijd veel van dit soort games uitkomen maar deze lijkt me dan wel weer tof
Valiant Hearts Spoiler Wow dat einde van Valiant Hearts Op het einde kreeg ik wel even een brok in mijn keel Had dat niet verwacht
Diablo aanrader op de ps4? Nog nooit ook maar iets van Diablo gespeeld maar zoek iets om te spelen met vrienden.