Knack is best een leuke game hoor, vooral co-op Spoiler Alleen co-op eigenlijk. Maar ik had hem toentertijd al voor een redelijk bedrag van 25 euro van een vriend over genomen.
Keek ik heel erg naar uit maar inmiddels mogen ze het in hun reet steken. Duurt allemaal weer veel te lang , is weer typisch zo'n game die ze ruim voor de console release al gaan benoemen en die dan pas jaaaren later komt.
Ze zeiden op Gamescom dat die bijna klaar is en nog in 2014 komt. Maar rare is dat er nog geen datum is. Tuurlijk het is F2P maar het is best een grote titel. Die ze best mogen hypen voor Q4 2014 want naast Driveclub is er niks exclusiefs volgens mij voor PS4 qua "grote" games?
Trine 2, Strider, Fez en Outlast zijn toch ook goede indies? Ik hoop op Flower dit keer. Hotline Miami en Rogue Legacy zijn te recent. Die verwacht ik later nog wel.
Trine 2 had ik al op de 360 gespeeld, en van de rest ben ik niet zo weg. Ze zijn niet slecht, maar ook niet mijn ding.
Hotline Miami heb ik al gratis, omdat ik die ooit al eens via Plus op de PS3 had gedownload. Flower hoeft van mij niet.
Reken gewoon niet meer op de gratis psn games,komt er vanzelf ooit wat goeds Ga metro vrijdag wel lekker spelen.(en Diablo)