1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Daar was het ook irritant idd

    Het is niet eens zozeer dat de balken me irriteren. Het is het gelul er omheen

    De PR praat die het niet kunnen halen van een fatsoenlijke resolutie met een goede framerate proberen te verpakken als 'filmisch'

    als ze de keuze hadden gehad was het gewoon 1080p60 geworden, maar dat redden ze niet want ze moeten de grafische belofte van de reveal inlossen. Dus krijgen we zwarte balken en een gare framerate

    Dat is allemaal niet erg, kan best een terechte keuze zijn

    maar die praatjes er omheen alsof we achterlijk zijn met z'n allen.. blegh

    Capcom was met Dragon's Dogma tenminste eerlijk. Die zeiden gewoon dat de balken nodig waren om de framerate acceptabel te houden.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    16fps soms idd. Als je dat niet merkt. :p
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    frameratedrops betekend dat er fucking awesome dingen op het scherm gebeurden :cool: Geen drops? Dan ben je niet awesome genoeg bezig! :+

    Ik wist trouwens niet dat jij DD had gespeeld? :eek:

    Ahh kijk, dat begrijp ik al beter. Gezever eromheen houd ik ook niet van (al maak me er niet echt druk om, we weten allemaal wat ze bedoelen).
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Helaas wel.
    Had hem van een vriend van mij geleend omdat die steeds zei ik het moest spelen etc. Toen maar een keer geprobeerd maar na een dag was ik er klaar mee.
    Totaal niet mijn type game. Wat ik eigenlijk al wist. En zoals ik zei en de framedrops waren en gigantisch. Dit was op de PS3.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2014
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    PS3 was volgens mij ook slechter dan de 360 versie (zoals altijd eigenlijk :D). 16 fps kan ik me echt niet herinneren in mijn 400 uur met de game. Drops, sure. 16fps? Nah. :+
    Al kan ik het vaak al beter hebben dan anderen, dus wie weet.

    Jij gaat op de ignore list :borg:
     
    Hybrid vindt dit leuk.
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Vriend of mij :+ mooi vertaald
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  7. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Pfft ben eigenlijk wel weer eens toe aan een leuke rpg ala star ocean ofzo met eindeloos grinden honderen uren gameplay maar het ziet er nog niet naar uit dat die games in de nabije toekomst voor de ps4 gaan verschijnen he? :mad:. Of heb ik iets gemist. (Ffxiv arr al gespeeld ;) )
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Destiny heeft ook eindeloos grinden.:p

    Misschien eens een Vita aanschaffen, genoeg (J)RPGs op dat ding!
    (binnenkort komt Tales of hearts R daar ook bij)
     
  9. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Het stemmetje van Fidget is idd wat irritant. Maar na een aantal uren spelen (nu denk zo'n 10 uur) wen je er wel redelijk aan :p


    Was eerst nog aan het twijfelen of ik hem wel wilde downloaden. Maar blij dat ik het wel gedaan heb. Moet zeggen dat het spel best een verslavende werking heeft. Heb vandaag de hele middag enkel Dust gespeeld. Destiny niet eens opgestart :lol: Vind het wel leuk, beetje levelen en wat sidequests doen. Figuurtjes en het verhaal zijn ook best ok. Zeker voor een gratis game :D
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    [​IMG]
    Hellblade :eek:
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Wii U console owners... ik ben weer jaloers op jullie. Ik wil ook Bayonetta 2 spelen! :9



    PS4 heeft meer van deze high octane action games nodig. Hij zou fantastisch in de games library van deze console staan.
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    En die gaat nooit komen dus geen idee waarom het hier gepost word :+
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Is dat 100% zeker dat het geen timed exclusive is?
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Nintendo geeft hem uit geloof ik dus lijkt me sterk ja.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij was er nooit een deel 2 gekomen als Nintendo niet had geholpen. Daardoor werd het ook een WiiU exclusive.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ontwikkelkosten zullen dan afgekocht moeten worden door een andere uitgever maar meerdere uitgevers voor 1 game op verschillende platformen komt wel vaker voor

    Gezien de waardeloze sales op de WiiU kunnen we nog wel een beetje hopen denk ik
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik wil de game heel graag spelen; ik heb er zelfs in eerste instantie een Wii U voor gekocht. Maar ik vind die gamepad gewoon vreselijk. De demo gespeeld en het haalt gewoon de ervaring omlaag.
    Knoppen niet fijn, sticks liggen niet lekker etc etc. Maar het ding is ook veel te groot. Ben me er constant te bewust van dat ik een controller in handen heb, hoe stom dat misschien ook klinkt. :lol: Kan zo niet echt in de game komen.

    Ik weet dat de kans nihil is dat ie naar de PS4 komt, maar hopen mag altijd. En dat ga ik dan ook doen. :+
     
  18. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Is deze game niet te spelen met de Pro Controller dan? En zo ja, waarom schaf je dan niet zo'n ding aan? Vond die controller prima te doen. Beetje zoals de 360 controller.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Geen idee of het daarmee te spelen is. Maar ik ben eigenlijk niet bereid meer geld in dat ding te steken, dus ik houd het nog even bij mijn ijdele hoop. :+
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Hopen kan altijd. Daarnaast heeft B2 nog niet eens een topic gekregen op zijn eigen forum. Dan maar een beetje warme aandacht hier, als fans van goede games.
     

Deel Deze Pagina