Nja begint ergens op te lijken. Neem aan dat je Infamous First Light bedoeld en niet Metro Last Light
Wat vinden we van Binding of Isaac? Ik vermaak me er opperbest mee. De eerste keer uitspelen was snel gebeurd, maar nu de tweede keer is me nog niet gelukt, altijd net aan het eind dood door stomme foutjes.
Leuk en verslavend spel ja. Verder precies het zelfde als bij jou. Zat net bijvoorbeeld nog op rozen, wat ik allemaal wel niet had aan upgrades en hartjes. Maar door een paar domme foutjes en de daar op volgende paniek was ik zo dood opeens
Ik ben begonnen met Infamous First Light. Mijn systeemtaal stond op Nederlands, maar toen het spel begon had ik ook Nederlandse stemmen. Dat wil ik echter niet. Toen heb ik de systeemtaal op Engels gezet, waardoor ik wel de Engelse stemmen kreeg, maar de ondertiteling is ook Engels. Dus mijn vraag is, is het mogelijk dat ik Engelse stemmen heb, maar wel Nederlandse ondertitels? Met Uncharted kon dat bijvoorbeeld, maar ik kon het nu zo snel niet vinden.
Lijkt me wel, heb dat ook gehad in Infamous Second Son zelf. Ergens in het in-game menu is er de optie voor gelokaliseerde gesproken teksten, waardoor je Engelse stemmen met Nederlandse ondertiteling krijgt (je systeemtaal kan dus gewoon Nederlands blijven).
Blizzard heeft de game Overwatch aangekondigd, een nieuwe IP. Voorzover ik weet alleen op de PC maar wie weet komt deze ook naar de consoles. Als Sony slim is kopen ze de console rechten hiervoor. Ziet er heel tof uit. Team Fortress meets League of Legends meets Nosgoth.
Ik hoop heel erg dat ie naar consoles komt, al hoeft het van mij niet persé direct exclusief te zijn hoor.
Zou inderdaad een leuke game voor de consoles zijn. Maar ik speel die game ook met alle plezier op mijn PC. Maar Blizzard is wat console vriendelijker geworden sinds Diablo 3, dus een console versie behoort zeker tot de mogelijkheden. Zou wel mooi zijn, want het lijkt me echt een fantastische game.
Nano Assault Neo schiet zich een weg naar PS4 De Wii U-game Nano Assault Neo komt naar PlayStation Network, en de ontwikkelaar heeft een trailer voor deze versie uitgegeven.
Zijn er hier mensen die ook sniper elite 3 spelen? Ik twijfel om de dlc te kopen voor de extra campagnes... Zijn die het waard?