1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Het is niet eens de grootschaligheid, maar de grote variatie aan manieren hoe ik het loodje kan leggen! :+ Dat maakt het ook wat beter te verdragen.
    Pas 1 keer op Parcel storm gespeeld, en hoewel het weer slechter werd helaas nog geen schip zien crashen.
    Buiten die waar ik in zat. :p

Ik zag dat ik een carbine had unlocked voor de Recon class. Yesss. Hoewel het wapen een stuk slechter is dan die standaard sniper is het verschil dat ik daar (waarschijnlijk) beter mee kan omgaan.

@Sen: Heb ik jou nog niet in mijn lijst? Je mag me wel toevoegen als je eens hartelijk wilt lachen tijdens een BF potje. :+

2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Dat schip moet je ook activeren ofzo voordat die crashed ik zie hem ook niet altijd crashen.
    En moet je toch is joinen maar vaak als ik je online zie ben wat anders aan het spelen.:+

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik moet een wapen hebben zonder terugslag, anders wordt het niks.

Maar ik wou ook stingers en RPGs...dus moest ik even doorbijten in de Engineer class en wat levelen om dat te unlocken, maar dat ging best snel gelukkig!\o/

Nu ik van dat standaard wapen af ben, gaat het al een stuk beter.:thumbs:

Misschien eens een keer een XBW potje in elkaar zetten? Ben nu ook wel benieuwd of ik beter of slechter ben dan Dulle.:9

Laatst bewerkt: 21 dec 2013
  4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Een Carbine is ook een soort wapen die je voor alles klasses kan gebruiken. Net als shotguns bijvoorbeeld. Het is gewoon hetzelfde als een assault rifle maar is iets minder sterk op afstand. :)

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ok, geen wonder dat ik het niet zag. Misschien maar beter ook dat het niet iedere keer gebeurd, blijft het een beetje speciaal. :p
    XBW potjes opzetten gaat nooit echt goed. Het idee is er altijd, maar uiteindelijk komt er niks van. :+
    Carbine is toch een, ehm, single shot wapen (geen idee of dat de goede term is)? Tenminste, ik dacht altijd dat het iets in die richting was. Kan zweren dat ik met zoiets heb rondgelopen in CoD.
    Ach, AR is ook goed. :+

Sniper is altijd al lastig voor mij, maar nu moe tik ook nog eens rekening houden met bullet drop etc. Ik raak nog minder dan eerst! Dus dit nieuwe wapen is hoe dan ook beter.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee dat is een DRM. :)

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, DMR. :+

^Dit was in CoD iig geen Spray and pray wapen, maar je moest voor ieder shot de trigger indrukken. Je kon het snel achter elkaar doen (net als een DMR) maar een AR vind ik het niet.
    Er zullen dan wel verschillende types Carbines zijn? :+

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol pas net wakker.
    Nee carbines in BF4 zijn gewoon allemaal vol automatisch. :)
    Maar die AK5C is de beste carbine als je niet een te moeilijk wapen wilt hebben.

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dan selecteer ik die gelijk. Handig, dat je dat gewoon via Battlelog kunt aanpassen. :9

Verder eigenlijk nog niet de behoefte gehad om te wisselen van wapens. Als ik de stats vergelijk zijn ze allemaal gewoon slechter dan die waarmee je begint. Ik zie iig niet direct het nut om te wisselen van wapen. Als ik kijk naar de AK-12 wat ik nu heb, en dan naar de FAMAS...dat ding is gewoon slechter. Op een wat hogere rate of fire na.

MAD, wat is dat wapen waar jij het beter mee bent gaan doen?

10. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Ik vond de AUG een erg fijne assault rifle. Ik heb hem standaard gebruikt tot ik de L85A2 unlockte door de assignment open fire. Heb jij hem inmiddels ook, Servantes?

11. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Ja 2 dagen terug unlocked maar nog niet mee gespeeld.
    Ben met de Sar21 begonnen en vind die verdomd lekker schieten.

12. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Behalve M4, die is burst ;)

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Famas is misschien wat overdreven ja. Die is echt alleen goed voor dichtbij.
    Maar voor de rest is fire rate toch wel een heel belangrijk punt als je de extra recoil aankan natuurlijk. :)

ACE 23, M416, L85 zijn assault rifles die over wel goed in zijn maar nergens het beste in. Wat wel handig is in BF4 want je gevechten zijn nooit hetzelfde qua afstand. Tenzij je natuurlijk lockers speelt. :)

14. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    @Dulle, vast op Xbox Live wel, maar goed, ik heb je net toegevoegd op PSN. Ik heb pas 1 keer een potje Battlefield gedaan, dus je kunt me dan mooi the ropes leren ;)

15. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Geen idee.:9
    De eerste die je unlocked bij engineer.:+

Al die namen en termen zeggen mij ab-so-luut niks, dat heb je niet bij Halo.:9

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Haha, mij zegt het verder ook allemaal niks. :+ Ik vertrouw op Hybrid.

Oh man, ik zit nu in zo een potje waar niks lukt. Vandaar dat ik de tijd heb om dit te posten. :+ k/d ratio van 0,001

edit: Dit is geen goede dag. Mijn 'Skill' is volgens mij lager dan ooit. Al deed ik het het laatste potje niet eens zó vreselijk. Volgens mij zaten Servantes en Sen erbij. :9 Toch eens een XBW-er tegengekomen. Van Servantes heb ik zijn pro helikopter skills mogen aanschouwen. Een of ander vaag dansje in een bunker. :cool:
    Hoe die helikopter überhaupt daar binnen kwam...

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Beste Battlefield mensen,

Is er een Rocket Launcher wat gebruikt kan worden voor land én lucht voertuigen?

Bij voorbaat dank,

Dulle

Ik speel nu vaak Engineer, omdat het uit de lucht knallen van helikopters leuk is. En nuttig. Maar die Stinger kan ook echt alléén maar vuren op luchtvoertuigen. Lame. :mad: Nu rijden al die tanks me gewoon overhoop en ik kan niks terug doen.

Of zoals die quad wat over me heen reed. Da was vernederend. :+

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je kan je de SRAW gebruiken maar is wel een moeilijk ding.

Wat je wel kan doen is in je ene slot een stinger gebruiken en in het andere slot M2 Slams. Die kan je op de grond gooien of op muren plakken en als er dan een voertuig voorbij komt gaan ze af. Ook kan je zoals C4 op een voertuig gooien en als die begint te rijden gaan ze ook af.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Met mijn skills gaat de SRAW geen enkel probleem zijn. :cool:
    Die M2 Slam kan ik eens proberen mee te nemen, al ga ik mijn repairtool wel missen. =( Al lukt het eigenlijk bijna alleen maar om al zitttend in een helikopter dingen te repairen. Tanks rijden over me heen als ik bezig ben met repairs. Ondankbare lutsers. :+

Dan nog een vraagje; boven je squad vult zich een groene balk. Moet ik daar, als squad leader zijnde, nog iets mee of zijn dat automatische bonussen wat je krijgt? Altijd als er staat 'Field Upgrade Lost' vraag ik me af of ik iets had moeten doen.

edit:

jeej. :cool:

Laatst bewerkt: 23 dec 2013
  20. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik switch als engineer zijnde tussen RPG (voor tanks...of personeel:9) en stinger (heli's), maar ligt aan de map wat ik kies.

Bij Parcel Storm bv altijd Stinger omdat je toch geen tanks hebt.

Heb ook altijd mijnen bij me, pleur die ook altijd ergens neer, just in case...levert vaak toch wat puntjes op, dus altijd droppen die handel! Repair tool nooit eigenlijk...:+

Deel Deze Pagina