als ik deze maand 1 game mag halen welke zal ik dan halen?? twijfel tussen GTA..... Nieuwe AC.... dragen age.... of andere?
Hmmm ja persoonlijk zou ik voor GTA kiezen. Maar gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak, dus ik zou lekker even de reviews afwachten
Nouja reviews afwachten. Je weet sowieso dat V van die drie het beste zal scoren. En er moet wel wat misgaan mochten die andere twee echt matige cijfers krijgen. Drie totaal verschillende games, met alle drie ben je lang bezig. Kwestie van waar je zin in hebt.
met V bedoel je GTA 5? Ff filmpjes gekeken van dragen age, denk niet dat dat mijn type game is bij nader inzien.. niet helemaal mijn style die oblivion achtige RPG>.... en moet diablo ook nog uitspelen Denk dat ik voor GTA 5 ga idd!
Dragon age. GTA had je allang moeten kopen vorige gen en zonde om het zo snel weer te kopen. AC is weer dezelfde ubizooi. Dragon age is eindelijk weer eens een potentiële topper
Lego The Hobbit heb ik ook de nodige uren (veel) plezier aan gehad. Wel altijd samen gespeeld met mijn zus Denk dat hij solo ook wel goed te doen is!
Ik ben zeer blij dat ik GTA last-gen NIET gekocht heb, want nu kan ik er helemaal 'nieuw' inspringen en van gaan genieten Ass Creed Unity zou ik sowieso nooit full price kopen, want Ubisoft (en terecht, als ik de eerste berichten mag geloven), en Dragon Age wellicht ooit in de toekomst als ze met een release komen inclusief alle DLC, maar waarschijnlijk heb ik straks wel gewoon genoeg aan The Witcher 3, die ik dag 1 haal.
Dat is zeker een goede zet geweest. Ik heb GTA al veel gespeeld. Was echt de laatste last gen. Vond dat een waardige afsluiting van het 360 tijdperk. Dragon age is ook zonder die paar dlctjes (armor zooi vooral) ook al vol met content. 100 uur gameplay is echt veel. Kijk daar heel erg naar uit
Me laten verleiden in de sale The Golf Club te kopen ... NIET DOEN... monster van een game /wanneer komt er weer eens een leuke golf game naar de PS4 ...
Er komt toch een Everybody's Golf? De versie op de PS3 was echt genieten vond ik. Edit: Ja, ik heb het opgezocht. Even geduld dus, want dat vind ik de beste golfserie.